Gå till innehåll

Sover NETeller supporten?


Rush_Of_Joy

Recommended Posts

dem har faktist segat lite mer på senaste. alltid vara snabba innan men jag har fått vänta typ 45 i tel. skert timmen på livechatten samt har ngt mail på 3dagar som inte svarats.

 

fast testa o ta kontakt med dem igen, vet inte om 13dags helgen har ngt med saken o göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt talat har dom börjat balla ur fullständigt på NETeller. Antingen har deras support fått bara nytt folk som är totalt inkompetenta eller så är det något allvarligt fel. Även jag som har tyckt att de mesta har funkat bra hos dom hela tiden har på sistone börjat bli mer och mer irriterad över de sätt dom behandlar sina kunder och allt jävla krångel som dom pysslar med så fort det är något som ska ändras eller göras på kontot.

 

Skärper dom sig inte snart så blir det att söka ordentligt efter några alternativ som är värda att användas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok nu har det gått 2 veckor och inte ett jävla svar. Blir att skicka 3e mailet till dem nu, men förväntar mig inge svar. Frågar man i chatten så får man ett svar i stil med "det kan ta några dagar". Varför ska det ta 14 dagar (och troligtvis fler) att göra någonting som egentligen bara borde ta 1-2 dagar att göra?

 

Fan Neteller, fan på er.

 

Finns det något vettigt alternativ jämte mot Neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...