Rush_Of_Joy Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Har skickat in kopior på ID och bankutdrag för ca 5 dagar sedan och dessutom mailat en gång till för att undra när jag får börja använda mitt konto, men har inte hört ett pip från dem. Irriterande som få. Citera
rosen Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 dem har faktist segat lite mer på senaste. alltid vara snabba innan men jag har fått vänta typ 45 i tel. skert timmen på livechatten samt har ngt mail på 3dagar som inte svarats. fast testa o ta kontakt med dem igen, vet inte om 13dags helgen har ngt med saken o göra. Citera
Rush_Of_Joy Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2007 Ja, nu har man väntat i över 1 vecka på att få använda kontot. Dem svarade för några dagar sedan att det kan ta ett par dagar att granska allt. Jag kan inte vara särskilt hög-prioriterad.. Citera
DuckyDuck Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Allvarligt talat har dom börjat balla ur fullständigt på NETeller. Antingen har deras support fått bara nytt folk som är totalt inkompetenta eller så är det något allvarligt fel. Även jag som har tyckt att de mesta har funkat bra hos dom hela tiden har på sistone börjat bli mer och mer irriterad över de sätt dom behandlar sina kunder och allt jävla krångel som dom pysslar med så fort det är något som ska ändras eller göras på kontot. Skärper dom sig inte snart så blir det att söka ordentligt efter några alternativ som är värda att användas. Citera
Rush_Of_Joy Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Låter inte bra det här. Jag hoppades på NETeller, faktiskt. Men är det så här dem ska hålla på så.. Ger dem några dagar till, sen skriver jag och hotar att byta till något annat om dem inte fixar mitt konto snarast möjligen. Citera
Rush_Of_Joy Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 Ok nu har det gått 2 veckor och inte ett jävla svar. Blir att skicka 3e mailet till dem nu, men förväntar mig inge svar. Frågar man i chatten så får man ett svar i stil med "det kan ta några dagar". Varför ska det ta 14 dagar (och troligtvis fler) att göra någonting som egentligen bara borde ta 1-2 dagar att göra? Fan Neteller, fan på er. Finns det något vettigt alternativ jämte mot Neteller? Citera
bjornufknu Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Fråga i livechatten vilket nummer du ska ringa för du ska inte vänta en enda dag till. Sedan ringer du det numret och sen är problemet ur världen? Citera
Rush_Of_Joy Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 Skadar ju inte att prova. Blir intressant och höra vad de har att säga. Citera
Recommended Posts