BetOnMePLZ! Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Bakgrunden e väl kort och gott att jag 27:e januari flyger till Los Angeles och sen blir det hyrbil till Vegas. Ska grinda ihop lite fickpengar tänkte jag, har tagit ut hela rullen för besöket men har 200$ kvar att grinda på. Nu 02.50 börjar grinden, ska köra hela natten, sova några timmar sen hela dagen och kvällen imorgon! Följ med på ett kort äventyr och önska mig lycka till puss Citera
Verbal__Kint Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Coolt projekt, GL HF! Edit: Lycka till givetvis! Både här och i Vegas! Citera
BetOnMePLZ! Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 Lirar lite sng och mtt och 0.25/0.5 har börjat tungt dock, är nere på 129$ just nu! gjorde 3 inköp i 3$ 1500 guaranteen men slutade 200:e plats blivit utdragen en gång i cashgame och gjorde en dålig syn :\ men snart e jag pågång! Citera
Recommended Posts