RayIV Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Definera musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Posta här så kritiserar jag. Jag rappar inte själv längre, men var aktiv i 4-5 år. So, hit me. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Lite OT men jag lyssnade innan på helt annan musik, men började väl för något år sen lyssna på Hip hop och sånt. Tkr det finns en hel del grymma låtar alltså. Favoritlåten är nog Flypside - U.S. History. Helt sjuk skön text tkr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Weird Al Yankovic måste väl ändå ha bäst flow av dom alla. Jag menar, "White and nerdy", hur bra är det inte liksom /TF - kan zip,nada, nothing om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Lyssnat en del på Roots' Game Theory ... Det menar du inte...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Snook vann SM i battle och "han" är si och så? Snook är väl en grupp bestående av två personer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
j2h Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Snook vann SM i battle och "han" är si och så?Snook är väl en grupp bestående av två personer? De va Danne i snook som vann sm, fast de va väll -05? Btw, Lil´Flip is the sheit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Top 3 bästa saker som hänt inom hiphopen: 1. Grandmaster Flash & the Furious Five och den andra snubben gör "The Message" 2. Fatboy Slim remixar Beastie Boys "Body Movin'" 3. PST/Q:s göteborgska ordbajsande. Verkar sammantaget inte vara mycket till genre Oh, lol åt Macroman också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Narkissoz: Några lines jag skrev nu på kvällskvisten efter träningen. Får se om jag fortsätter på den o fixa mer nån dag:P http://forums.undergroundhiphop.com/readpost.asp?Forum=MC&Whichpage=1&QuestionID=627399 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Narkissoz: Några lines jag skrev nu på kvällskvisten efter träningen. Får se om jag fortsätter på den o fixa mer nån dag:P http://forums.undergroundhiphop.com/readpost.asp?Forum=MC&Whichpage=1&QuestionID=627399 Ska bli kul å läsa jänkarnas tankar om din text. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 här, lite poker-hiphop i sin ädlaste form.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 efter den texten är du säker numera på usas terrorist lista och all din internet trafik smyglyssnas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Narkissoz: Några lines jag skrev nu på kvällskvisten efter träningen. Får se om jag fortsätter på den o fixa mer nån dag:P http://forums.undergroundhiphop.com/readpost.asp?Forum=MC&Whichpage=1&QuestionID=627399 Känns... ganska immortal technique? Men att döma av kommentaren så ska det ju vara ett rätt vanligt ämne att ta upp nuförtiden. På det stora hela; är det så du känner så schysst skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 10 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Känns... ganska immortal technique? Men att döma av kommentaren så ska det ju vara ett rätt vanligt ämne att ta upp nuförtiden. På det stora hela; är det så du känner så schysst skrivet. Well, jag lyssnar mycket på honom. Skulle förmodligen inte lyssna på honom och köpa hans kläder om jag inte höll med om det han har att säga... Skulle aldrig baita någon annans rader, så jag hoppas det inte känns som jag gjort det... Skriver bara vad jag känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts