Pedroboy Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Mitt konto hackades på något sätt för några månader sedan tillsammans med flera andra konton samt neteller. Jag vet fortfarande inte hur detta skedde, men nått sorts spionprogram eller liknande måste ha använts. Nu när jag försöker återupprätta mitt konto så kräver de en skriftlig signatur på att jag accepterar de 5 transaktionerna som gjordes till mitt partypokerkonto från netteller under den dagen som jag hackades. Vad betyder detta? De ville att jag skrev ett papper för hand där jag skriver "I accept the transactions made on that date" och sen signera det. Varför vill dom det? Citera
cochese Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 mycket skumt..................luktar Citera
Pedroboy Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 Kan det vara att dom då fråntar sig ansvaret och att jag därför inte senare ska kunna hävda att det är deras fel? Står inte det redan i terms och condition att dom fråntar sig ansvaret? Varför ska jag behöva skicka in ett sånt papper? Citera
Pokershark Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Fick du tillbaka några pengar? Citera
kammenbert Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 messa mig eller vår representant här så ser vi till att kolla vad det handlar om. Mvh Peter, Partygaming Citera
dansk111 Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 det måste jag fan få kalla för topp servise!!! svarar direkt nästan riktigt nice party gaming!!!!! Dom andra sidorna har mycket att lära för att inte tala om (martinspoker) heheh:lol: Citera
gdaily Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Jag skulle aldrig skriva på något papper förrän kammenbert eller PartyPokerreppen kollat vad det handlar om och så vidare. Citera
PartyPoker Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Skicka mig ett PM med alla dina uppgifter så ska jag hjälpa dig allt jag kan direkt. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Cyntax Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Mitt konto hackades på något sätt för några månader sedan tillsammans med flera andra konton samt neteller. Jag vet fortfarande inte hur detta skedde, men nått sorts spionprogram eller liknande måste ha använts.Nu när jag försöker återupprätta mitt konto så kräver de en skriftlig signatur på att jag accepterar de 5 transaktionerna som gjordes till mitt partypokerkonto från netteller under den dagen som jag hackades. Vad betyder detta? De ville att jag skrev ett papper för hand där jag skriver "I accept the transactions made on that date" och sen signera det. Varför vill dom det? Min åsikt: Mycket oseriöst att Partypoker hellre tycks vilja att du tar på dig skulden och inte utreder saken. Ska vi spelare acceptera bedragare för Partypokers bekvämlighet?Hoppas att den svenska representanten är av en annan åsikt än sin utländska kollegor. Citera
vetgirig Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Nu när jag försöker återupprätta mitt konto så kräver de en skriftlig signatur på att jag accepterar de 5 transaktionerna som gjordes till mitt partypokerkonto från netteller under den dagen som jag hackades. Vad betyder detta? De ville att jag skrev ett papper för hand där jag skriver "I accept the transactions made on that date" och sen signera det. Varför vill dom det? För de vill säkerställa att de får skriftligt bevis från dig vilket gör dem skadeståndslösa för de pengar som tjuvarna knyckte från dig. Genom att acceptera transaktionerna så säger du att Partypoker intet gjorde något fel. Du ger därmed upp alla möjligtheter att få kompensation via Partypoker för det inträffade. Citera
Pedroboy Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Känns väldigt skeptisk till att få kompensation för det inträffade. Har någon nånsin fått ansvaret över på en pokersite? Det här hände inte bara på partypoker utan på 3-4 siter till samt neteller. Pokerstars sa iaf rakt ut att allt ansvar låg på spelaren. Skulle vara väldigt lätt att försöka missbruka genom att låta någon kompis ta ens inloggningsuppgifter i så fall. Citera
PartyPoker Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Det här är min personliga åsikt och inte PartyPoker officiella, men jag anser att det är spelarens ansvar att se till att hans/hennes inloggningsuppgifter inte hamnar i fel händer och i ditt fall så är det ditt fel att dina konton länsats. MEN jag tycker att siterna ska göra sitt yttersta för att hjälpa dig att få tillbaka dina pengar och hitta den ansvarige. Men visst, företagen vill skydda sig, så är det överallt. Chipdumpades alla stålar på en specifik site eller körde man olika system beroende på site? Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
jojje2k Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 varför sätta in egna pengar när man kan få 75 dollar gratis? http://www.freemoney.zoomin.se jag provade och fick mina pengar inom 24h. grym bonus. är uppe i 400$ gratis nu!! Kick And Banned Citera
PartyPoker Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Spamtomte... Sånt där gillar inte vi heller. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts