Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Idag kommer jag bidra med 10$ idag dagens 5card draw-tävling. Jag känner att det kommer bli klonk och bluff ikväll. Förutom en seger då.

Är det videopokerstrat man ska köra eller ;)?

Det är bara du och jag som är reggade just nu, hoppas klonken är med dig ;)

Postad
Ähh är ju bara 40 min kvar. Hur många förutom jag reggar innan det är 10 min kvar.

Jo men jag behöver ju fulsnacka för att ha en chans, talanglös är mitt mellannamn...

Postad
Jo men jag behöver ju fulsnacka för att ha en chans, talanglös är mitt mellannamn...

Tss vad nickade du igen?

Jag donerade ganska bra i början. Sen fick min första bra hand med 88667 (eftersom jag aldrig spelat 5-carddraw antog jag att det var okej) och åkte emot M45IC som hade QQ66 eller nåt sånt.

Kan nog varit den sämsta spelaren nånsin som lagt ut 10$ i en turnering.

Postad

Fan oxå....

hade gdaily på knäna i headsupen men han får in 4tal när jag sitter på två par med Ess i topp, känner att jag inte kan folda den och sen efter ett tag så får jag 333 och vi pottar mig all in, Gdaily visar stolt upp 444.

GG Gdaily och alla andra

Postad
Fan oxå....

hade gdaily på knäna i headsupen men han får in 4tal när jag sitter på två par med Ess i topp, känner att jag inte kan folda den och sen efter ett tag så får jag 333 och vi pottar mig all in, Gdaily visar stolt upp 444.

GG Gdaily och alla andra

Tyty,

Känner mig lite ojämn, ute först i PLO som är mitt bästa spel, och vinner mörkpokern som jag inte spelat på 5 år.

Fyrtalshanden var intressant, faktiskt. Inte ur motspelarens håll, men ur mitt... Jag tar och tar den som dagens handhistory i min dagbok, om jag bara får ut den. Fattar mig inte på Ongame. Annars får jag gissa lite, du köpte ett på AA99x va? Och du ledde med typ 2-1 i chipöverläge.

Postad

Jahapp, grattis då!

Jag åkte som trea, 444 före köpet mot färdig stege (förbättrade inte min hand).. inte mot gdaily dock. Det hade ju varit lite jobbigt om jag varit tvungen att trycka upp en tröja och skickat till dig Ola ;-)