Gå till innehåll

Bad beat countern


baller

Recommended Posts

Man kan diskutera värdet i att spela på bad beat borden och den extra drop/rake man får betala vs värdet på dessa bord. (skit i den diskussionen nu).

 

Vad som däremot är odiskutabelt jobbigt är den ögonepelepsi man får genom att ha uppe ett antal bord av det här slaget.

 

MEN hur svårt kan det vara fixa en option (precis som med sidebet och blackjack) för att visa den där fula countern eller inte.

 

a) det finns redan kod som gör det samma med andra features

b) dom som vill se jackpoten växa med varje cent får ju göra om de vill

 

Please fixa asap (detta har fö påtalats tidigare och det verkar inte hända något)...

 

Detta gäller fö countern i lobbyn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller fullständigt med.

Men jag vill dessutom ytterligare tillägga att countern på alla jackpot-borden är riktigt störande.

 

Kan ni inte lägga till lite trevliga options för att ta bort såna här saker? :]

 

 

Dessutom, PartyPoker, när får vi se möjligheten att välja skins? En medföljande skin är väl kanske i futtigaste laget? Även om bilderna går att byta ut krävs det en massa jobb för att ändra alla små blinkande pilar och shit. Lite fler medföljande skins vore fint :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag håller med om att countern kan uppfattas som lite väl iögonfallande av vissa och man borde kunna välja att ta bort den.

Jag har vid tidigare påstötningar kollat om det är något på gång kring den, men inte fått några bra besked.

Ska se om det har kommit något nytt eller om den står med på utvecklingslistan.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ingen hemlis direkt men för dom som missat det: Kan ju tillägga att det finns lösningar för den som vill slippa (har kört det ett längre tag iaf för lobbyn), eftersom man enkelt kan plocka fram de img-filer som utgör basen för siffrorna och sudda bort pixlarna i filerna.. (obs säkerhetskopiera ut filerna först)

 

Och det förändrar inte det faktum att Partypoker fortfarande borde ha en option för att se eller att slippa detta i lobbyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...