Kenan83 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ligger 8:a... från slutet. Mellan kisspojke och korpen. Känns ju som man hamnat i det gäng man hör hemma.. lol. Vi sitter på samma bord nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 He he.. 5700 kvar och 20 kvar till pengarna håvas in.. kan bli riktigt svårt det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Dead man walking - här kommer jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 He he.. 5700 kvar och 20 kvar till pengarna håvas in.. kan bli riktigt svårt det här.. Palla spela för ITM, gå för finalbordet där d finns pengar att håva =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Dead man walking - här kommer jag... LOL de va min BB där, hade synar me 98, men aldaf123 va snabbare än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 e ju lite prestige det där med ITM, men självklart skall man spela för finalbord. Däremot är det inte så enkelt att spela utan marker.. man får försöka gneta sig kvar så länge det går och hoppas på jätteflyt senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 hmmmm, har för mig att cab19 finns på pf.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 10a av 57 nu Efter några urusla spel av mig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Fy fan va vek-tighta alla är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Fy fan va vek-tighta alla är Va nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Va nickar du? I_CALL_U Sitter här med en steal% på 60 Jag raisar typ heal tiden men alla bara foldar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Palla spela för ITM, gå för finalbordet där d finns pengar att håva =) Sant! Åkte precis på 53:e plats AKo mot AJo. Han träffade sin J på floppen.. Lycka till resten av er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Sant! Åkte precis på 53:e plats AKo mot AJo. Han träffade sin J på floppen.. Lycka till resten av er! Tråkigt, men d e värt o chansa =) 1500$ e nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Långt bubblande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 ITM - wp all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kisscool Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 haha, åkte ut 45a! ki-tjing! 30 euro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 38 kvar och jag är nr 38... jag måste vara världsmästare i desperatgnetpoker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 38 kvar och jag är nr 38... jag måste vara världsmästare i desperatgnetpoker.. Klarar dig till HU som underdog sen spelar du ut och vinner allt För övrigt 7a av 36 nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Nu gjorde jag någon arg tror jag jag höjer halva stacken med 33 ha nställer ajg måste syna han ahr 88 flop 3xx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 I_CALL_U Sitter här med en steal% på 60 Jag raisar typ heal tiden men alla bara foldar. Jag sitter på samma bord som dig, nickar kringlarn. Såfort du raisar ska ja pusha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jag sitter på samma bord som dig, nickar kringlarn.Såfort du raisar ska ja pusha Jag raisar bara nötter och det vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggis Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jag sitter på samma bord som dig, nickar kringlarn.Såfort du raisar ska ja pusha Jaha så det e du som e kringlan, plockade ut mig med A 3, mot mitt stål A 10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Riggen är på en raisar en ställer jag stälelr med AA, killen som ställer har 44 flop 4xx lol låga pocket är visst jävligt bra på B2B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Riggen är på en raisar en ställer jag stälelr med AA, killen som ställer har 44 flop 4xx lol låga pocket är visst jävligt bra på B2B Alltid ere nått, riggen, tröck fel eller dåliga motståndare. Något måste man ju skylla på =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Så var det roliga över. Lyckades baxa mig fram till en 34:e plats och får vara nöjd. Jag kämpade i motvind efter ett misstag i början och kunde aldrig spela ordentlig poker. Fick bli desperatgnet och hänga kvar så länge som möjligt. Kände mig dessutom i mentalt underläge mot vissa (säger inte vem) spelare som kändes för bra för mig. Tack alla för en trevlig turnering (gratis e gott) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts