Gå till innehåll

Staris - SnG nu med video


staris

Recommended Posts

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har inte hunnit spela så mycket som jag hade tänkt, men lite har det blivit ändå. Hopas hinna köra några timmar grind imorgon. Å andra sidan.... när man tittar på statistiken så är det kanske tur att jag inte hunnit spela mer :D

Eller ska jag tar och grinda på gymmet imorgon i stället???

 

$5,5

spelade: 84/1000

ROI: 0,6%

 

$11

Spelade: 19/100

ROI: -56,9%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej. Hann inte grinda vare sig gym eller speciellt mycket poker igår. Och idag kom sotaren och störde när jag skulle lira.

Han sotade ur kakelugnen och sög upp aska och sot med sin jättelika grovdammsugare. Plötsligt börjar det ryka som satan ur dammsugaren. Sotaren sliter ut apparaten och svär och har sig. "fan, har du eldat nyligen", skriker han. -"nje... någon gån i maj." Han ser misstänksam ut. Och arg... Och sedan lite skamsen. Han har ju faktiskt rökfyllt mitt hus.... -"ehhh, du slipper betala dammsugningsavgiften den här gången", säger han till slut.

 

Sotaren visar sig dessutom vara ne hejjare på poker. Nja, han har aldrig spelat, men han har sett på TV. Han förklarar att man fått tips av ett vietnamesiskt pokerproffs att man inte ska spela för mer än 10% av alla sina pengar åt gången.... Det ska jag tänka å nästa gång jag skottar (bort sot som sotaren spillde ur sin sönderbrända dammsugare).

 

Målen så:

 

Klippt mig. KLART

 

$5,5

spelade: 94/1000 en hel del kvar....

ROI: 3,5%

 

$11

Spelade: 23/100

ROI: -17%

 

Resultat: -$25

Bonus: 0/600

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har inte alls haft den tid jag tortt och hoppast på för att spela och träna på gymmet. Men allt kan inte gå som man vill.

 

Pokern har varit grymt jobbig med ett långt downswing. Nu verkar det som om billighetsturrarna funkar igen.

 

 

$5,5

spelade: 194/1000 en hel del kvar....

ROI: 10,6%

 

$11

Spelade: 51/100

ROI: -29%

 

Resultat: -$vetefan just nu

Bonus: 0/600 SNART SNART SNART

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först lite ruch och sedan osannolikt oflyt.

 

AQ push, T7 Synar. Inte en chans. KJ på flopp J9x är naturligtvis chanslös mot K9 som sätter trips på turn.und so weiter. Som Jackrabbit sade, det är ett jävla spel man utsätter sig för. :evil:

 

$5,5

spelade: 218/1000 en hel del kvar....

ROI: 11,8%

 

$11

Spelade: 56/100

ROI: -30%

 

Resultat: -$45

Bonus: 200/600 Så går vi på nästa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

det var lite sedan jag skrev i min kära dagbok. SnG liret på Ongame har varit katastrofalt. Tack Jackrabbit Slim för att du står ut med mitt whineande på msn.

 

Helt enkelt i stället för att lägga upp handhistorik. Lite småfilmer tänker jag mig, mellan 10 och 20 minuter.

 

Dags att lira lite. Sedan står gymmet på tur :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Det var ett tag sedan.

 

Nej, det beror inte på att jag gulat utan på att jag fick nytt jobb i Danmark.

Så pokern går på lågvarv och jag drar in kulor i Roskilde i stället för att donera på Ongame.

 

Jag fortsätter lira lite för skojs skull. I princip alla slantar är utcashade. Det jag har kvar är 150 dollar på Bestpoker och ca 70 dollar på CDpoker (fick några dollar av dem för långt och troget donerande)

 

På Tower har jag lite poäng som jag ska köpa tickets till 5+0,5 turrar.

 

Jag vet inte vad jag ska lira, men det blir nog SnG och MTT. Sannolikt bör jag vara dollarmiljonär innan 2008 är slut.

 

Ha det gott alla lirare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jobbet förstör alla planer på lir :(

 

lägger en post bara för att alla mina fans ska veta att jag inte har gulat än.

 

Jag är jävligt sugen på att ta en session NL100, eller ännu bättre FL 1/2. Det var länge sedan jag lirade FL.... Jag har lovat mig själv att aldrig mer spela FL, men man kanske borde köra lite för skojs skull...

 

Svårt det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...