Execute Postad 12 Februari , 2005 Rapport Share Postad 12 Februari , 2005 Nu har vi startat Trollhättans pokerklubb http://www.thnpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 Trevligt execute hur många startande var det igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Trevligt execute hur många startande var det igår? Coolt, jag är en gammal Trollhättebo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Tjenare Trollhättan, när kör ni nästa turnering, maila gärna schema. Vi kör nu på sön (18/9) därefter varannan söndag, max 120 spelare. 300+50 NL, F.O. Anmälan 0525-10084. Vänligen Grebban glenn@grebbestadpoker.se 0730-569999 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 nu på lördag 400 freezout Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebban Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Imorgon hinns det inte med Riggar våran lokal för söndag... När har ni nästa turnering ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HappyFeeling Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Är klubben fort aktiv? Är nyinflyttad från Karlstad..tänkte se om det finns nå klass på spelarna här nere . Sen äre alltid trevligt med poker o skitsnack *hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-ULLIZ- Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Hej skulle gärna kollat in er hemsida lite men lite svårt när man behöver användarnamn och lösenord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linus263 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Hej är jätteintresserad av poker i trollhättan, när är nästa turnering och hur?vart anmäler man sig?? tacksam för svar även vad som gäller i buy-in. linus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 kör ni inte cashgame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxANinh0 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Annars finns alltid alingsås pokerklubb en bit utanför trollhättan... Läs mer här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=29949 http://www.alingsaspk.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Finns det intresse av ett home game o spela lite cash låg nivå o thn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Gammal tråd, men tar ett skott. Turneringar, cashgame.. allt möjligt spel i närheten av trollhättan/vänersborg/uddevalla skulle vara trevligt. Pm någon tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UglyBoy Postad 23 Februari , 2008 Rapport Share Postad 23 Februari , 2008 finns pokerturnering 250 kr multi....körs en gång i månaden....har hållt på i 2 år nu UglyBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 vore ju grymt skoj om det fanns någon pokerklubb eller liknande i trollhättan eller i närheten. Är grymt intresserad iaf, PMa gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneysaver Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2008 vore ju grymt skoj om det fanns någon pokerklubb eller liknande i trollhättan eller i närheten. Är grymt intresserad iaf, PMa gärna Känner desamma.....bor i trollhättan men lirar överallt annars....vore kul me nån turre i hembygden.... helst idag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DelPiero74 Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Hört lite rykten om att det är ngt på gång. Skulle ju vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Är ju en massa Trollhättebor på denna sida:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sn3jjk Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Finns det några Trollhättebor här som har poker som enda inkomst ? Vore kul att komma i kontakt eftersom jag själv spelar heltid men inte har någon irl person att snacka poker med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Finns det några Trollhättebor här som har poker som enda inkomst ? Vore kul att komma i kontakt eftersom jag själv spelar heltid men inte har någon irl person att snacka poker med. Jag är gammal Trollhättebo, dock ej enda inkomst(jobbar på GM så snart är det heltid som gäller ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Ligger Strömstad nära Trollhättan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sn3jjk Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Ligger ca 120 km bort så nära är väl inte de rätta ordet kanske =) Men vad kul att iaf en person från Trollhättan har svarat. Har tankar på att starta en liten pokerklubb i Trollhättan så att pokerintresserade kan träffas och spela ihop. Kanske till och med att man grindar ihop i framtiden, men det är önsketänkande från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zille Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Finns en pokerklubb här redan...dem spelar 2-3 tours i veckan allt från 200 kr till 2 000 kr ibland rebuy och ibland freeze... Själv spelar ja lite då o då... beroende på RIGGEN Skicka pm så kanske vi kan tjata lite Moi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robban90 Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 hej! Har själv planer på att starta en klubb i området, maila mig om detta vore intressant så hör jag av mig när det drar igång magnuseriksson41@live.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robban90 Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Hej! Ska starta upp en pokerklubb i området, kontakta mig på magnuseriksson41@live.se vid intresse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts