Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag vet inte om detta inlägg hamnar rätt, någon moderator får väl flytta det om det hamnat helt fel!

Jo, jag skulle vilja komma i kontakt med pokerspelare i Linköping för att kunna träffas och spela hold'em privat! Jag vill gärna spela småturneringar, typ 20:-. Är vi fem får vinnaren 80:- och tvåan tillbaka sin insats. Gärna lite Omaha hi/lo. Även typ sit'ngo med låga insatser. Kanske köpa in 100:- och få 100 chips, och sen låga blinds. Jag har 800 chips.

Låter det intressant? Bor du i Linköping och vill spela, eller känner du någon som känner någon som spelar privat? Jag är intresserad av att komma i kontakt med spelare som spelar privat i Linköping.

Hoppas att det framgår att jag bara vill spela för att det är roligt, inte för att tjäna fett med pengar!

Håkan Lundbergh

rallyloppan@hotmail.com

Postad

Vem vill spela om korvören liksom? Lägg på några nollor. Nerå men klart det finns pokersällskap där! Kolla runt lite på klubbarna här på fourmet så hittar du säkert något.

• 9 months later...
Postad

Hej!

Lever denna tråden fortfarande? Jag och några goda vänner är sugna på poker i Linköping med omnejd och undrar vart man ska vända sig.

Om du läser detta så svara gärna. Nätpoker är kul, men live slår det alla gånger.

/Skillz74

• 4 weeks later...
Postad

Vilken nivå brukar ni spela på?

Hej!

Lever denna tråden fortfarande? Jag och några goda vänner är sugna på poker i Linköping med omnejd och undrar vart man ska vända sig.

Om du läser detta så svara gärna. Nätpoker är kul, men live slår det alla gånger.

/Skillz74

Postad

Tja, vi är två grabbar som pluggar här i linköping som spelar HU mot varandra dag ut och dag in bara för skojs skull kan man säga.

Skulle vara trevligt att dra ihop en SnG eller liknande med några stycken någon kväll... Hör av er om ni har det på kartan.

MVH

Johan Andersson

DonDooken@hotmail.com