Sladdafan Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Hela siten cpar nu "ett nätverksfel har uppstått kolla så att du e uppkopplaf mot internet" vilket jag ätr eftersom jag skriver. Kollat me 3 polare o de kan inte heller komma in. EDIT: Nu startar klienten iaf men de går inte o logga in.. Kul när man just börjat en MTT Citera
EverestPoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Hejsan, Ditt problem med att inte kunna koppla upp dig på vår mjukvara verkar bero på problem med din internetuppkoppling. Även om din internetuppkoppling fortfarande fungerar och även om du har möjlighet att komma in på andra internetsidor är det möjligt att du inte kan nå vår server via din Internetleverantör just nu. Citera
Sladdafan Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Hejsan, Ditt problem med att inte kunna koppla upp dig på vår mjukvara verkar bero på problem med din internetuppkoppling. Även om din internetuppkoppling fortfarande fungerar och även om du har möjlighet att komma in på andra internetsidor är det möjligt att du inte kan nå vår server via din Internetleverantör just nu. Då borde de funka för mina 3 polare jag bad testa? (vi har inte samma internetleverantör) + att när man väl kom in igen va halva borden sit out / svarade inte Aja skit samma de funkar fint ju iaf Citera
Recommended Posts