Hjort Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Ok, då fortsätter vi med del två. Citera
toppace Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Hej alla! Finns det funderingar kring detta? Yttra gärna alla frågor, teorier och funderingar här. Kanske borde vi få till ett svenskt dokument som beskriver detta? Kanske behövs lite allmäna förklaringar i matte och statistik. vad är tex "infinite pot"? Jag kommer försöka svara på allt osvarat inom rimlig tid. /Robban Citera
Blado Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 trevligt idé detta tråkigt att inte fortsatte efter del1. Jag har inte tid just nu med att lära mig detta, vore dock roligt att läsa en diskussion. Citera
toppace Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 denna grupp är hyffsat nerlagd! Frågan är dock om vi borde starta en grupp om allmän spelteori "game theory" alternativt spelteori relaterat till poker Finns intresse för detta? /Robban Citera
Micke_E Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 Någon som kan posta länkarna till dom andra delarna i artikelserien? Diskussioner om spelteori är alltid intressant, tyvärr så kan jag lite för lite för att kunna deltaga på ett bra sätt. Citera
toppace Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 Ok, då fortsätter vi med del två. för de andra länkarna kan ni fylla i följande i sökfältet: "The [0,1] Game: Part" Robban Citera
toppace Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Här är en bra länk till lite allmän spelteori. http://www.math.ucla.edu/~tom/Game_Theory/comb.pdf Hoppas det funkar med länken (min första länk). /Robban Edit: WOW det funkade!!!! Edit2: nästa gång har jag som mål att lära mig att skriva något häftigt typ"kolla här" + länkning. Citera
Recommended Posts