Hampusw Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag gick på stan i jakt efter en öppen kebabresturang eftersom Kebab Kitchen var stängt. Helt plötsligt börjar en tant skrika, så jag snappade upp filmkameran för att fånga hennes rabbarkalja på film. Det visade sig senare att hon var tydligen rätt känd här i Stockholm. Har ni sett henne förut? Laughing http://www.youtube.com/watch?v=cxQTwoTTHhI Citera
Skadast Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag tycker man träffar såna typer på stan varje dag. Mer jobbigt än roligt skulle jag vilja säga. Citera
albin Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Hur många forum har du postat denna på egentligen? Men kul är den Citera
olalun Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jo, lite rolig är den, men som skadast skrev så är den mest tragiskt... Roligast var imo din stavning av Dan Glimnes sällskapsspel "Rappakalja". Vad är Rabbarkalja??? Citera
Recommended Posts