ulaf Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Och rätt dålig också, till på köpet. Reads har jag inga på den här killen. Men helt mega-generellt bör jag respektera miniraise UTG på $33+3? Full Tilt Poker Game #1515353849: $33 + $3 Sit & Go (Turbo) (10934618) Table 1 - 100/200 - No Limit Hold'em - 22:24:41 ET - 2007/01/01 Seat 1: Skanke (3 705) Seat 2: 54nTA_Cl4u5 (1 575) Seat 3: ohmee (805) Seat 4: Sparky1212 (2 250) Seat 5: RikusJRat (2 600) Seat 9: theWhoo (2 565) ohmee posts the small blind of 100 Sparky1212 posts the big blind of 200 The button is in seat #2 Holecards: Dealt to 54nTA_Cl4u5 Ah Jh RikusJRat raises to 400 theWhoo folds Skanke folds Hero? Citera
MacDaddy Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Blindsen är höga o du har inte så mkt marker men detta är en jättefold. Raisen kommer utg, har du tur så har du 2 överkort men det troliga är att bara 1 av dina kort är levande. Ibland leder du men inte tillräckligt ofta för o spela handen. Dessutom ett par kvar att agera. Detta är en hand som är stål mkt sent i SNGs, också en hand som du i såna här lägen slår tillbaka mot vid klara steals. Du går oxå All-in med den här handen från alla positioner vid så höga blinds men synar inte. Citera
Gäst Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Blindsen är höga o du har inte så mkt marker men detta är en jättefold. Raisen kommer utg, har du tur så har du 2 överkort men det troliga är att bara 1 av dina kort är levande. Ibland leder du men inte tillräckligt ofta för o spela handen. Dessutom ett par kvar att agera. Detta är en hand som är stål mkt sent i SNGs, också en hand som du i såna här lägen slår tillbaka mot vid klara steals. Du går oxå All-in med den här handen från alla positioner vid så höga blinds men synar inte. lol, det är verkligen ingen jättefold. Majoriteten på FTP's $33+3 är åsnor så jag kan garantera att Hero ofta leder här. Återigen MacDaddy så undrar jag vart du spelar där folk verkar vara så sjukt tighta... Citera
MacDaddy Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 pokerstars, de ä rätt tighta där i jämförelse med andra siter. Citera
bossbaver Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Seat 1: Skanke (3 705) fråga skanke Citera
LiftWaffe Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Tyckte HH:n var rätt rolig ändå, skyltar med sitt nick hela vägen ända till avslutande frågan 54nTA_Cl4u5 was dealt AhJh Hero Push Citera
Skanke Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Det är faktiskt underligt hur ofta man får både syn av någon konstig hand men även fold är rätt vanligt faktiskt. Där pushar jag beroende på feeling och om det är som igår får jag stryk av A7s. AJ är en jävla skit hand förvisso du har svårt att vara den som dominerar vid syn , men med en viss FE i detta läge kör vi ivåg. Ett annat tips är att inte ställa med KT mot min BB och sedan berätta det när jag foldar AT..... Citera
eurythmech Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 pokerstars, de ä rätt tighta där i jämförelse med andra siter. lall! Citera
Kape Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Troligtvis hade jag ställt in här men som Skanke skriver så är det ingen rolig hand du sitter på. Min erfarenhet är att miniraise ofta är mellanpar, KQ eller svaga A som viker för omslag. Har du otur så sitter han med stål och du måste dra ut honom men det är ju bara roligt att dra in A eller hålstege på river, eller hur? Citera
ulaf Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Tyckte HH:n var rätt rolig ändå, skyltar med sitt nick hela vägen ända till avslutande frågan 54nTA_Cl4u5 was dealt AhJh Hero Push Hehe, jag råkade klippa bort det sista och orkade inte skriva in det för hand. Citera
Skanke Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Hehe, jag råkade klippa bort det sista och orkade inte skriva in det för hand. Nej erkänn nu att du gråter för att ditt nick är avslöjat.... Citera
Gahlster Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Nej erkänn nu att du gråter för att ditt nick är avslöjat.... Det är väl ändå kännt sedan tidigare? Citera
Gäst Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 pokerstars, de ä rätt tighta där i jämförelse med andra siter. Jämfört med hur Party va förr så är de liiiite tightare. På tidiga levels på $60 är det rätt tight men på $27 är det jättefiskigt hela tiden. Citera
ampixo Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Här foldar jag. Vore jag blind skulle pengarna åkt in. Men ställer hellre mörkt nästa hand som det ser ut nu. Citera
Skanke Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Det är väl ändå kännt sedan tidigare? Jag försökte vara ironisk... Citera
Recommended Posts