hajen Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 gött att det rullar på i alla fall. Fortsätt så Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 33 är jättejättepush. På lägre nivå hade den handen dock vart svår. Citera
Gahlster Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Första standard, men andra viker jag nog. seriöst, ni som läst mina komentarer, är jag w/t i fel lägen? Nu efter ett tag, tycker du att spelarna på FTP och PS skiljer sig åt och isf hur? Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Första standard, men andra viker jag nog. seriöst, ni som läst mina komentarer, är jag w/t i fel lägen? Nu efter ett tag, tycker du att spelarna på FTP och PS skiljer sig åt och isf hur? Jag har nog inte riktigt tänkt på om du är weak/tight eller inte Får kika runt lite. Jag tycker att FTP's $36 är ungefär lika lätta som Stars $27. När det gäller $60 så har jag spelat väldigt få på FTP men av det jag minns (och det kanske inte stämmer) så tror jag Stars är tightare på tidiga levels än vad det är på FTP. Ofta rundfold på Stars $60 på level 1 & 2 till exempel. Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 33 är jättejättepush. På lägre nivå hade den handen dock vart svår. Okey, då är jag rätt ute iaf Vilken HD pushar du med här i övrigt mot en random Fi? Citera
emilio_15 Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Okey, då är jag rätt ute iaf Vilken HD pushar du med här i övrigt mot en random Fi? 22+ A9+ A6s+ KQ synar med KJ,QJ, och kanske några fler händer om jag är tiltad Som du ser är jag försiktig med dåliga ess, pga av det känns som att det väldigt ofta är nått semidåligt ess man får syn av i såna här lägen. Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 22+A9+ A6s+ KQ synar med KJ,QJ, och kanske några fler händer om jag är tiltad Som du ser är jag försiktig med dåliga ess, pga av det känns som att det väldigt ofta är nått semidåligt ess man får syn av i såna här lägen. Låter rimligt. Personligen synar jag inte med några händer utan ska jag spela så ställer jag in och då åker även degen in med KJ tror jag. Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Har gjort klart skolarbetet nu. Sköööönt. Imorrn ska jag prata med syon i skolan och se hur det fungerar med studieuppehåll och så Har inte bestämt mig helt än... Idag kommer det inte bli någon SnG-grind tror jag. Ska köra lite satelliter till kvällens MTT:s på Stars/Party/FTP ...Vore ju kul om man kunde spela någon av dom iaf Är för snål för att köpa in mig... Citera
Kornone Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Hur kom det sig att du bytte ut RB på FT mot PS? Jag funderar på att gå från PS till FT just för deras RB. Vad talar emot? Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Hur kom det sig att du bytte ut RB på FT mot PS? Jag funderar på att gå från PS till FT just för deras RB. Vad talar emot? Egentligen tänkte jag bara spela på Stars när de hade sin reloadbonus, på nåt sätt fastnade jag där bara Det som göra att jag kör på Stars nu är främst för att det är mkt bättre trafik där helt enkelt. Den senaste veckan har jag spelat mkt på dagtid och då suger FTP, särskilt om man 9-tablar $60. Visst, RB är ju fint som fan men bra trafik är viktigare. På lägre nivåer är det rätt bra action på FTP oxå så då spelar det ju inte så stor roll. Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Har kört 2 st SnG Qualifiers till sunday warm-up och en till 250k på party. Spelade nåt sjukt dåligt i samtliga av dom. Ska ut lite nu sen ska jag köra några vanliga MTT-satelliter. Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Satelliter är djävluens påfund! Köper in mig i sunday million istället. Citera
Gäst Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Så då drar vi igång sunday million. Ska försöka hitta någon annan turnering att köra samtidigt, segt att bara köra en... Citera
matte med slice Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Visst är det ett bra tillfälle att kombinera skolan+pokern men jag känner ändå att det inte blir samma sak som om jag spelade på heltid. För det första skulle jag ha tid att spela mycket mer om jag tog en paus från skolan plus att jag förhoppningsvis skulle spela bättre eftersom jag skulle slippa tänka på skolan medan jag spelar, typ. Sen framförallt så vore det en utmaning och framförallt väldigt roligt att prova att spela på heltid. Framförallt den aspekten är jätteviktig för mig. För att inte glömma att gamesen hela tiden blir svårare att slå och då vill jag passa på att mjölka ur så mycket pengar det bra går. Hur mycket är mycket mer och hur mycket är den totala tiden du tänker spela per vecka?? Visst jag förstår utmaningen i det hela och jag tycker helt klart att du skall prova på om du känner för det. Men reflektera ett tag över vad jag sagt om att du kommer att få tid till både och + din sista mening. Ponera att det går bra och du fortsätter mer än ett år men efter ett antal år tröttnar du och vill börja jobba med det du pluggar till nu. Då går det mycket snabbare att hitta jobb på direkten om du redan har skaffat dig utbildningen än om du behöver sätta dig på skolbänken innan du söker jobb. Plus att du kanske får gå ner i levnadsstandard, och det är inte lätt. Men visst, plugga kan man alltid göra. Jag började på högskolan först när jag var 25. Så vad du än bestämmer dig för, kör hårt! //Matte Citera
Kornone Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Conspiracy, måste säga att HP skärmen var riktigt grym Coolaste köpet jag gjort på väldigt länge! Du kommer bli toknöjd med denna. Får dock lite ont i ögonen såhär i början men man är väl bara ovan. Citera
Gäst Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Conspiracy, måste säga att HP skärmen var riktigt grym Coolaste köpet jag gjort på väldigt länge! Du kommer bli toknöjd med denna. Kul att höra Jag är lite i valet och kvalet om jag ska plocka hem 2 st 20-tummare från stars FPP-shop istället. Nu när jag lärt mig multitabla med överlapp så fungerar det ju lika bra (Visst behöver man ett särskilt grafikkort till 30-tummaren?) Citera
Kornone Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Kul att höra Jag är lite i valet och kvalet om jag ska plocka hem 2 st 20-tummare från stars FPP-shop istället. Nu när jag lärt mig multitabla med överlapp så fungerar det ju lika bra (Visst behöver man ett särskilt grafikkort till 30-tummaren?) Okej. Ja mitt förra grafikkort funkade inte till denna så jag köpte nått kort av bror för 1k typ. Tror inte det behövs nått värstingkort om man inte ska spela hög-upplösta datorspel på den osv. Men nu räknar jag med att kunna ha denna ett tag så den spelar in lite pengar Citera
Gäst Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Har problem när händer som 88-JJ blir överpar på floppen. Är det här standard? Poker Stars No Limit Holdem Tournament Blinds: t10/t20 9 players Converter Stack sizes: UTG: t1420 UTG+1: t1340 MP1: t1650 MP2: t1690 MP3: t1470 Hero: t1500 Button: t1450 SB: t1480 BB: t1500 Pre-flop: (9 players) Hero is CO with T:heart: T:club: 4 folds, MP3 raises to t60, Hero calls t60 (pot was t90), 3 folds. Flop: 4:diamond: 8:spade: 9:diamond: (t150, 2 players) MP3 bets t140, Hero raises to t340, MP3 calls t200 (pot was t630). Turn: 2:heart: (t830, 2 players) MP3 checks, Hero is all-in t1100, MP3 calls all-in t1070. Uncalled bets: t30 returned to Hero. River: 2:spade: (t2970, 0 player + 2 all-in - Main pot: t2970) Results: Final pot: t2970 Citera
Bibben Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 känns inte gamesen på stars softare än på ft (55+5)? eller är det ngt som jag fått för mig du som har erfarenheten sitter inne med svaret my fellow Jöne-bo? /gl med målen för året Citera
Gäst Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 känns inte gamesen på stars softare än på ft (55+5)? eller är det ngt som jag fått för mig du som har erfarenheten sitter inne med svaret my fellow Jöne-bo? /gl med målen för året Har spelat jättefå $60 på FTP så jag kan tyvärr inte svara på det Det roliga är att många tror att $60 på Stars är svåra att slå, särskilt på 2p2 får jag ofta det intrycket. Visst skiljer det en del jämfört med $27 men inte särskilt mycket. Lite fler regulars bara, i övrigt suger de flesta rätt hårt. Ofta blir man kallad fisk när man ställer in med 23o först in från SB och drar ut, rätt kul faktiskt, särskilt när folk skriver "omg what a fish, you can't be a winning player bla bla bla". Nästan ännu roligare är det när man ställer in 3-4 ggr från SB och fisk-BB skriver "You will get caught soon". Skrattar jämt åt det Spelar du mycket $60 på Stars förresten? Har säkert spelat mot varandra i så fall. Tack för lyckoönskingen Citera
Bibben Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 nja jag lirade mkt där för några månader sen, spöade myssion i början av hans sng-karriär och flydde nätverket när han blev för bra.. nemen ärligt talat jag vann ngn doble stack mtt, grindade stenhårt 27 och 55d och vann mkt på kort tid, sen gick jag på NL 600 och vann, i början dvs... sen gick d utför och jag behövde en nystart, därav ft nu vet inte varför jag inte återvände till sng på stars, spelar där då och då när actionen är för dålig och många regulars spelar på ft(måste säga att skanke är helt sjuuukt vek) och plusset är inte svårt att hitta.. kanske borde ta en titt tillbaka te stars för att sno fisk ifrån dig Jag ber om ursäkt om mina meningar ovan suger men jag är skettrött och ändrade om i meningarna minst 10 ggr:cry: Citera
Gäst Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 nja jag lirade mkt där för några månader sen, spöade myssion i början av hans sng-karriär och flydde nätverket när han blev för bra.. nemen ärligt talat jag vann ngn doble stack mtt, grindade stenhårt 27 och 55d och vann mkt på kort tid, sen gick jag på NL 600 och vann, i början dvs... sen gick d utför och jag behövde en nystart, därav ft nu vet inte varför jag inte återvände till sng på stars, spelar där då och då när actionen är för dålig och många regulars spelar på ft(måste säga att skanke är helt sjuuukt vek) och plusset är inte svårt att hitta.. kanske borde ta en titt tillbaka te stars för att sno fisk ifrån dig Jag ber om ursäkt om mina meningar ovan suger men jag är skettrött och ändrade om i meningarna minst 10 ggr:cry: Myssion är ju fisk men det vet vi sedan tidigare Jag tycker helt klart du borde ge Stars en chans, enda negativa är ju att de inte har någon rakeback men samtidigt e deras FPP-grejs grymt. Citera
Gäst Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Auto timebank på stars, mitt liv är räddat! Ska prova ikväll eller imorrn Gårdagens MTT-lir såg ett tag ut att kunna gå riktigt bra men men, det gjore det inte Backade ganska exakt $300 på dom. Idag har jag spelat lite SnGs igen, blev dock bara 31 st men jag plussade $318 på dom. Hade sick oflyt ITM så det hade kunnat bli ett stoooort pluss, men men Citera
Klyka Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Auto timebank på stars, mitt liv är räddat! Har aldrig spelat fast på nån site med time bank, så jag tänkte ställa följande nalle puh-fråga: Hur funkar time bank? Och vad gör auto time bank? Citera
Skanke Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 (måste säga att skanke är helt sjuuukt vek) förlåt Citera
Recommended Posts