Gå till innehåll

dapajn behöver hjälp!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Du har köpt en enkel biljett till Bangkok. Det är dig som är ansvarig för att du har de nödvendiga dokument för att resa dit på en enkel biljett."

 

Behövs det nått speceillt när man har enkel biljett? :?

 

Visum tror jag inte ska vara ett krav om du planerar att stanna i mindre än 30 dagar. För längre visa går att ordna på plats, men jag rekommenderar dig att ordna det innan flygresan, särskillt då du har enkelbiljett. Visa kan du ordna på den thailänska ambasaden, finns i stockholm, senast jag åkte dit fick jag utan problem ett tre månadersvisa, dock verkar det ha blivit jobbigare att ordna det numera. Det kan dock bli lite snålt med tid för din del, då du åkte den 15e va?

 

btw rolig stavning på enkelbiljett, nödvändiga samt det faktum att det står dig istället för du :mrgreen:, vart har du "quotat" det där ifrån egentligen, verkar inte seriöst för fem öre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visum tror jag inte ska vara ett krav om du planerar att stanna i mindre än 30 dagar. För längre visa går att ordna på plats, men jag rekommenderar dig att ordna det innan flygresan, särskillt då du har enkelbiljett. Visa kan du ordna på den thailänska ambasaden, finns i stockholm, senast jag åkte dit fick jag utan problem ett tre månadersvisa, dock verkar det ha blivit jobbigare att ordna det numera. Det kan dock bli lite snålt med tid för din del, då du åkte den 15e va?

 

btw rolig stavning på enkelbiljett, nödvändiga samt det faktum att det står dig istället för du :mrgreen:, vart har du "quotat" det där ifrån egentligen, verkar inte seriöst för fem öre?

 

det roligaste i detta är att jag fick ändra frå bankok till bangkok och från ditt till dit :P Quotningen är från ett mail från flygbolaget jag reser med ;? :P

 

Precis åker den 15:e så är ju lite knapert med tid :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"MEN TILT!!!! Hur fan får man ut cash från ineternet på snabbaste sättet? Har allt på neteller nu och måste få in dem på mitt konto innan helgen helst "

 

hittar inte quote prylen me nya designen men i vilket fall. Casha ut genom Party så brukar cashen infinna sig inom 2 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"MEN TILT!!!! Hur fan får man ut cash från ineternet på snabbaste sättet? Har allt på neteller nu och måste få in dem på mitt konto innan helgen helst "

 

hittar inte quote prylen me nya designen men i vilket fall. Casha ut genom Party så brukar cashen infinna sig inom 2 dagar.

 

går tyvärr bort nu eftersom jag har pengarna på bettson nu som vägrar casha ut till mitt bankkonto, och därifrån måste jag casha till neteller, och jag kan tyvärr inte sätta in på party från mitt neteller :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan du inte casha in på party med neteller?

 

Stängde mitt pokerkonto på party för ett tag sen för jag var så kncäkt efter all rigg typ, sen då när jag lite senare starta nytt konto så kan man vad jag förstått inte använda samma insättningsmetoder på det kontot...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar lösa sig ändå. Moneybokers verkar gå fort som fan. Tittade i min gamla histotik där och då tog jag ut pengar den 20:e december, sen kollade jag min internetbank och då hade jag fått pengarna den 20:e, sjukt!

 

EDIT: Kan det va så sjukt så man får samma dag eller allafall efter 1 dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tilt! Mailade party igår natt och säger att dem kan ringa efter kl 14:00 SVENSK tid, vad fan tror ni ringer kl 12 imorse? Jo en indier från party, kul att man efter varje fråga måste säga:"what you said?" :P

 

 

variera med:

Pardon me

Excuse me

ONE MORE TIME DAMN DONK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha spelat ett tag på Bodog där dom inte har några 6-max bord på NLT50 tänkte jag byta sida. Ni som nu har provat att spela NLT50 på ett par olika sidor: Vilken rekomenderar ni? Är det nån större skillnad på motståndet eller ska man främst kolla på klient, bonus osv?

 

Tackar på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag själv föredrar Pokerstars eller Full Tilt Poker helt klart.

 

Pokerstars

+ Grymt bra klient, bäst av alla enligt mig

+ Har flest spelare online

+ Man kan justera storleken på bordet

- Motståndet räknas till de bättre, men inga problem om man har bra table selection

 

Full Tilt

+ 27% Rakeback

+ Mycket fisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...