Capstan Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 Jag skulle bara vilja tacka alla på detta forum för alla bra eller mindre bra inlägg.... genom att surfa runt härinne har jag lärt mej otroligt mycke, kan ärligt säga att ni har gjort mej till en bättre poker spelare. fler som känner likadant???? återigen ett stort tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tdr Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 Ja, helt klart. Användarna på PF.nu besitter en stor kunskap tillsammans och atmosfären är oftast trevlig! Kan passa på att önska alla ett gott nytt år i samband med denna tråd! Må 2007 vara minst lika bra som 2006 både kunskaps- och resultmässigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Karlsson72 Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 Jajamen! Jag är in och läser varenda dag och vill också tro att jag blivit bättre. Tack så mycket och ett GOTT NYTT ÅR! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 atmosfären är oftast trevlig! Atmosfären har försämrats i samma takt som forumet har växt, dvs väldigt snabbt! För ett par år sedan var det inte ofta man såg spydiga svar i trådar, även där nån nybörjare (läs: mig) ställde någon dum fråga, i dag är det standard tyvärr och även jag skriver sådana inlägg ibland. Inte sagt att atmosfären över lag är dålig, verkligen inte, men den har varit och kan bli så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts