Gå till innehåll

Everestpoker i Thailand?


DaPine87

Recommended Posts

Hejsan! Om du vill spela från ditt spelarkonto när du befinner dig i Thailand är det bäst om du kontaktar vår spelarsupport innan du åker. Så länge som vi har information om att du är på resa i Thailand ska det gå bra.

 

Hoppas du får en trevlig vistelse.:)

 

kanon :D

 

Tack så mycket :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All form av spel är olagligt i Thailand och det gäller även för utländska medborgare och spel över internet.

 

Sedan är det så att en censurmyndighet stoppar olika hemsidor bla spel o sexsidor.Jag vet Ladbrokes och en del andra siter inte går att komma in på.Speciellt engelskabaserade sidor är ofta censurerade!

 

Har ingen koll på Everest men om den är blockad så kan du ju verkligen ta semester

 

Då jag just nu är i Thailand så kollade jag om det gick att komma in på Everestsidan och..........................................jo den funkar...................så då blir det ingen semester???

 

god tur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest Poker tillåter att spelare som befinner sig i Thailand spelar på vår sida. Men det finns vissa länder som vi inte kan tillåta spelare att spela från med riktiga pengar. I dessa fall kan spelare ända spela hos Everest Poker med fun chips.

 

 

Ahaa trevligt med fun chip, kan man ta ut de på neteller också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...