DaPine87 Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Jag ska till Thailand snart. Kommer everestpoker att funka där och behöver jag meddela everest innan jag åker att jag kommer lira där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Hejsan! Om du vill spela från ditt spelarkonto när du befinner dig i Thailand är det bäst om du kontaktar vår spelarsupport innan du åker. Så länge som vi har information om att du är på resa i Thailand ska det gå bra. Hoppas du får en trevlig vistelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2006 Hejsan! Om du vill spela från ditt spelarkonto när du befinner dig i Thailand är det bäst om du kontaktar vår spelarsupport innan du åker. Så länge som vi har information om att du är på resa i Thailand ska det gå bra. Hoppas du får en trevlig vistelse. kanon Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rabarberpaj Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Är inte "nätpoker" olagligt i Thailand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yokos Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 All form av spel är olagligt i Thailand och det gäller även för utländska medborgare och spel över internet. Sedan är det så att en censurmyndighet stoppar olika hemsidor bla spel o sexsidor.Jag vet Ladbrokes och en del andra siter inte går att komma in på.Speciellt engelskabaserade sidor är ofta censurerade! Har ingen koll på Everest men om den är blockad så kan du ju verkligen ta semester Då jag just nu är i Thailand så kollade jag om det gick att komma in på Everestsidan och..........................................jo den funkar...................så då blir det ingen semester??? god tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Everest Poker tillåter att spelare som befinner sig i Thailand spelar på vår sida. Men det finns vissa länder som vi inte kan tillåta spelare att spela från med riktiga pengar. I dessa fall kan spelare ända spela hos Everest Poker med fun chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swedishmeatball Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Everest Poker tillåter att spelare som befinner sig i Thailand spelar på vår sida. Men det finns vissa länder som vi inte kan tillåta spelare att spela från med riktiga pengar. I dessa fall kan spelare ända spela hos Everest Poker med fun chips. Ahaa trevligt med fun chip, kan man ta ut de på neteller också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Ahaa trevligt med fun chip, kan man ta ut de på neteller också ditt nick råkar inte vara ett anagram från ett VISst Annat THAIforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
--martin-- Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Hur är det med USA, kan man spela på everst från ex lasvegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Vi tillåter inte att spelare som befinner sig i USA spelar med riktiga pengar på Everest Poker. Så om du befinner dig i Las Vegas kan du inte spela poker online hos oss för pengar. :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pocket triss Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Everest Poker tillåter att spelare som befinner sig i Thailand spelar på vår sida. Men det finns vissa länder som vi inte kan tillåta spelare att spela från med riktiga pengar. I dessa fall kan spelare ända spela hos Everest Poker med fun chips. Är det tillåtet även om det är olagligt i Thailand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 Vi tillåter inte att spelare som befinner sig i USA spelar med riktiga pengar på Everest Poker. Så om du befinner dig i Las Vegas kan du inte spela poker online hos oss för pengar. :-/ Går det inte spela via en proxy då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts