Gå till innehåll

champagne till nyår?


Painman

Recommended Posts

Tja, vad ska jag säga. Antingen var det inte Bollinger du drack, eller så har du inte druckit Bollinger med mig.
Men det är ju ett jäkla steg att gå från att bara tjacka en flaska Bollinger till att få dit dig att dricka den också. Du har inte vägarna förbi Sydney på nyår så fixar jag skumpa?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är ju ett jäkla steg att gå från att bara tjacka en flaska Bollinger till att få dit dig att dricka den också. Du har inte vägarna förbi Sydney på nyår så fixar jag skumpa?

Du menar... så att du kan visa på riktigheten i dina empiriska studier genom att jag tvingas dra runt dig på nerkissade toaletter där du kräks Bollinger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sansrom: Jag måste ha missat något.

Tack!

Jag beklagade mig just för Bison över att ingen skrattat åt den ännu :)

 

Jag skrattade åt dig i "Går det att svänga i rymden-tråden", känns det bättre nu? :)

 

Eury, har du hittat en rosé? Jag har fått för mig att det inte finns något sådant som är drickbart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrattade åt dig i "Går det att svänga i rymden-tråden", känns det bättre nu? :)

 

Eury, har du hittat en rosé? Jag har fått för mig att det inte finns något sådant som är drickbart?

 

Det känns garanterat bättre :)

Jag glömde bort att gå in på systemet idag, det var så mycket annat att stå i.

Jag har knappt alls druckit vanlig rosé, men en kollega tipsade om mousserande rosé för nån månad sedan och jag tänkte att vafan...varför inte vara kufisk på söndag och ha nåt annorlunda, typ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, vad ska jag säga. Antingen var det inte Bollinger du drack, eller så har du inte druckit Bollinger med mig.

 

Men det är ju ett jäkla steg att gå från att bara tjacka en flaska Bollinger till att få dit dig att dricka den också. Du har inte vägarna förbi Sydney på nyår så fixar jag skumpa?

 

Du menar... så att du kan visa på riktigheten i dina empiriska studier genom att jag tvingas dra runt dig på nerkissade toaletter där du kräks Bollinger?

 

Eh, ja.

 

 

 

Sansrom: Jag måste ha missat något.

Säker på det? Tydligaste forum-flirten ever, typ. Inte för att jag sett någon tidigare, men...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...