Wamp_Wan_Wett Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Hej, jag har precis fixat min första insättning på neteller och mitt konto blev spärrat. Fick då som svar via Live-chatten att jag skulle ringa neteller för att svara på några frågor. Finns det någon svensk telesupport man kan ringa, eller måste man ringa till USA? Citera
SweCyrus Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Hej, jag har precis fixat min första insättning på neteller och mitt konto blev spärrat. Fick då som svar via Live-chatten att jag skulle ringa neteller för att svara på några frågor. Finns det någon svensk telesupport man kan ringa, eller måste man ringa till USA? Nej det finns ingen svensk support men du kan be dem ringa upp dig istället. Citera
dekutree Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Du kan få en svensk tolk med dig vid samtalet! Citera
Wamp_Wan_Wett Postad 28 December , 2006 Författare Rapport Postad 28 December , 2006 Yes, jag skickade mail till dem, så hoppas att de ringer upp, annars får jag väl ringa och förlita mig på min kassa engelska. Citera
Santa_Bege Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Hej, jag har precis fixat min första insättning på neteller och mitt konto blev spärrat. Fick då som svar via Live-chatten att jag skulle ringa neteller för att svara på några frågor. Finns det någon svensk telesupport man kan ringa, eller måste man ringa till USA? Exakt samma för mig har inträffat, de skulle dock ringa mig har de sagt. Över en vecka har gått, ingen har ringt. Jag har mailat 3 gånger men får bara standardsvar. Jag har även ringt till dem på dyrt utlandsnummer men efter flera knappval och 12 minuter i kö gav jag upp. *frustrerande* Citera
Wamp_Wan_Wett Postad 28 December , 2006 Författare Rapport Postad 28 December , 2006 Exakt samma för mig har inträffat, de skulle dock ringa mig har de sagt. Över en vecka har gått, ingen har ringt. Jag har mailat 3 gånger men får bara standardsvar. Jag har även ringt till dem på dyrt utlandsnummer men efter flera knappval och 12 minuter i kö gav jag upp.*frustrerande* Jag fick inte ens svar på mina mail, hehe. Så jag ringde upp dem istället och fick sitta i kö i ca 10 minuter. Sen tog det max 10 sekunder innan mitt konto var aktiverat. Och de var nästan ännu sämre än mig på engelska med Citera
Jensation Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Exakt samma för mig har inträffat, de skulle dock ringa mig har de sagt. Över en vecka har gått, ingen har ringt. Jag har mailat 3 gånger men får bara standardsvar. Jag har även ringt till dem på dyrt utlandsnummer men efter flera knappval och 12 minuter i kö gav jag upp.*frustrerande* Lustigt, mig ringde dom upp någon minut efter jag skapat och satt in pengar. Citera
Recommended Posts