Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Okej here´s the thing..Jag och en vän tänkte producera en svensk poker film, i stil med "Secrets of No Limit Hold´em" av Howard Lederer..

Vi har professionell redigerings studio och rätt utrustning för jobbet..Vi tror på att de finns en stor efterfråga på en sådan produkt här i Sverige.

Nu till min fråga.. Vi behöver expertis,från någon av er som har varit i branschen länge..En partner..Med andra ord,någon i stil med "Hjort","Nusseman","Gdaily","lfx"..

Produceringen av filmen kommer att ske i Linköping. Om någon av er hajar är intresserad eller har några frågor,pm:a gärna..

Postad

Läste först "Svensk porrfilm på gång". Så fel det kan bli.

Jag skulle vara väldigt intresserad av denna pokerfilm om det var någon vis mästare som tog mig i kragen och visade hur man banne mig ska spela poker. Och sånna mästare finns det ju gott om här på PF... :D

Postad

Tja, den här eventuella dvdn har ju 4808 presumptiva köpare iaf... Jag menar, vem skulle inte vilja sitta o lira sitt bästa pokerspel samtidigt som QoS instruerar om fördelaktig turneringsstrategi på dvdspelaren!!! Fast det är klart, ni får nog plocka in någon annan som förklarar finalbordsstrategi ;)

/TF