gfs86 Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Okej here´s the thing..Jag och en vän tänkte producera en svensk poker film, i stil med "Secrets of No Limit Hold´em" av Howard Lederer.. Vi har professionell redigerings studio och rätt utrustning för jobbet..Vi tror på att de finns en stor efterfråga på en sådan produkt här i Sverige. Nu till min fråga.. Vi behöver expertis,från någon av er som har varit i branschen länge..En partner..Med andra ord,någon i stil med "Hjort","Nusseman","Gdaily","lfx".. Produceringen av filmen kommer att ske i Linköping. Om någon av er hajar är intresserad eller har några frågor,pm:a gärna.. Citera
Papa Kubo Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Om jag inte minns fel bor Dr Hjort i Linköping... (Flyttar till Poker Off Topic) Citera
PokerWiz Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Läste först "Svensk porrfilm på gång". Så fel det kan bli. Jag skulle vara väldigt intresserad av denna pokerfilm om det var någon vis mästare som tog mig i kragen och visade hur man banne mig ska spela poker. Och sånna mästare finns det ju gott om här på PF... Citera
KalleAnka Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Vad får man betalt? % på intäkterna eller fixed fee?? Citera
gfs86 Postad 10 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2005 Inget är bestämt i dagsläget,men % på intäkterna är ett alternativ Citera
Nusseman Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Hjort och gdaily har mest kött på benen och lfx är yngst och snyggast. Låt hjort och gdaily skriva manus och lfx sitta framför kameran. Jag kan hålla ljudbomen Citera
Swede Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 jag vill ha en omrostning angaende det dar med snyggast Citera
freeman Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Skrik om ni behöver hjälp med demo/editering/music etc mvh freeman Citera
Ector Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Jag tror inte att jag skulle vara helt omöjlig på att ställa upp om det skulle vara intresant. Citera
freeman Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Jag tror inte att jag skulle vara helt omöjlig på att ställa upp om det skulle vara intresant. BTW... såg din dvd. mycket roligt och helt klart priset mvh freeman Citera
Ector Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Jag tror inte att jag skulle vara helt omöjlig på att ställa upp om det skulle vara intresant. BTW... såg din dvd. mycket roligt och helt klart priset mvh freeman Tack Citera
TotalFarsa Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Tja, den här eventuella dvdn har ju 4808 presumptiva köpare iaf... Jag menar, vem skulle inte vilja sitta o lira sitt bästa pokerspel samtidigt som QoS instruerar om fördelaktig turneringsstrategi på dvdspelaren!!! Fast det är klart, ni får nog plocka in någon annan som förklarar finalbordsstrategi /TF Citera
mbman Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Om ni behöver någon för att spela fisk/tomte i filmen ställer jag mer än gärna upp, är mycket bra på den rollen, behöver bara vara mig själv! Citera
Recommended Posts