antonm Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Är det möjligt att använda neteller kortet i butiker? Hittade nämligen den här lilla snutten på netellers hemsida: "Med tillgång till nätverken CirrusTM och MaestroTM kan NETELLER-kortet användas världen över i bankomater och på försäljningsställen." Är det någon som har erfarenhet av att använda kortet i butiker? Citera
aschenputtel Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Det borde väl funka som vilket annat betalkort som helst som är anslutet till något av de nätverken? Citera
antonm Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 vore helt underbart om jag kunde få det bekräftat av någon:P? Citera
Kenan83 Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 vore helt underbart om jag kunde få det bekräftat av någon:P? Går inte. Sök så ser du varför... Citera
antonm Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 ok, det var väldigt tråkigt att höra. Har sökt efter anledningen men antingen är jag dålig på att söka eller så står det ingenstans för jag hittar det inte. Citera
LAB Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Är inga problem ta ut i ATM automater ialf, testat mitt i Norge, England, Thailand, Fillipinerna, Australien funkar i alla. Citera
Cyntax Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Går inte. Sök så ser du varför...Va? Klart det fungerar. Se bara till att butiken har rätt logga på vilka kort man tar.Jag har shoppat med mitt kort iaf. Var iofs länge sedan och i Finland. /C Citera
TopShark Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Mitt har,hittills,inte fungerat att använda varken i butik eller uttagsautomat:cry: Har pratat med neteller som hävdar att det SKA gå,men....ja,jag fortsätter försöka. Citera
Kenan83 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Va? Klart det fungerar. Se bara till att butiken har rätt logga på vilka kort man tar.Jag har shoppat med mitt kort iaf. Var iofs länge sedan och i Finland. /C På livechatten sa de till mig att det inte går, sen så fanns det ett tråd som denna för ett tag sen där någon förklarar varför det inte går, kommer tyvärr itne ihåg hur det var nu. Citera
Recommended Posts