Gå till innehåll

Pokerstars, Reload, 25%(max 150$) 10x


ponttuss

Recommended Posts

gör man en cashout hunder bonusperioden så försvinner bonusen.

 

 

Oj, då tar jag tillbaks det jag precis sa. Så har det dock inte varit tidigare. Men det är klart, Stars tidigare bonusar har ju varit alldeles för frikostiga, med en rb på 100-120%.

 

Alltså inte frikostiga i antal, för det har sugit, men i lätthet att cleara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, då tar jag tillbaks det jag precis sa. Så har det dock inte varit tidigare. Men det är klart, Stars tidigare bonusar har ju varit alldeles för frikostiga, med en rb på 100-120%.

 

Alltså inte frikostiga i antal, för det har sugit, men i lätthet att cleara.

 

du missuppfattar honom, man kan sätta in och sedan efter 48h ta ut pengarna. Däremot inte tvärtom, om dom inte ändrade igår typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot kan man göra tvärt om - sätt in pengar, få bonusen på kontot, plocka ut slantarna och cleara bosen senare.

Satte in pengar idag från visakortet (tömt netteller+ halvgulat )

 

Så när jag vunnit nårra sit and gos kan jag casha ut mina 600 och kämpa på bonusen med vinsten alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in pengar idag från visakortet (tömt netteller+ halvgulat )

 

Så när jag vunnit nårra sit and gos kan jag casha ut mina 600 och kämpa på bonusen med vinsten alltså?

 

Måste vänta 48 timmar efter deposit innan du kan ta ut utan att ge upp bonusen. Kommer säkert upp ett meddelande om det i starsklienten om du försöker ta ut innan 48h.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...