Gå till innehåll

NLT SnG - KJ på BB


Bluwajt

Recommended Posts

Fyller på med HHs jag med.

€10 + 1 regular SnG med 8 min blindsnivåer. Detta är första handen på nivån 50/100. Inga reads.

 

Texas Hold'em No Limit 50/100 - Table "€10+1/1000VIP(€10) Sit & Go

 

Players(max 10):

Afolkers (795,00 in seat 1)

turban_305 (2795,00 in seat 2)

WildNutz (2485,00 in seat 4)

Hero (885,00 in seat 5)

El_Joke (615,00 in seat 7)

citywest66 (1190,00 in seat 8)

badbirk (1235,00 in seat 10)

 

Dealer: turban_305

Small Blind: WildNutz (50,00)

Big Blind: Hero (100,00)

 

Hero was dealt: Jc - Kh

 

El_Joke Fold

citywest66 Raise (200,00)

badbirk Fold

Afolkers Fold

turban_305 Fold

WildNutz Call (150,00)

Hero

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här handlar det om hur ofta du tror fienderna foldar för en push. Personligen tycker jag det känns det som aldrig. KJo bör ligga långt efter UTG+1's raise-HD. Jag foldar här och försöker pusha först in i nästkommande händer istället.

 

Även om du får bra odds så känns en syn iskallt med tanke på din stack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"gayraise"

 

ber om ursäkt om du tog illa upp. Men ja använder det ordet för en mini-raise preflop och ja är långt ifrån ensam om de. Det handlar inte om en negativ attityd mot homosexuella utan endast ett skämtsamt ord för ett "dåligt" move som ja och många andra ogärna använder oss av.

 

För forumets bästa kan ja överväga att sluta använda de ordet om folk tar illa vid sig. Jag vill inte skapa dålig stämning på världens bästa forum!

 

edit: ja har tilldelats en varning för mitt opassande språk. Jag respekterar forumets regler och kommer aldrig använda det eller annat opassande språk på forumet igen. Jag ber om ursäkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ber om ursäkt om du tog illa upp. Men ja använder det ordet för en mini-raise preflop och ja är långt ifrån ensam om de. Det handlar inte om en negativ attityd mot homosexuella utan endast ett skämtsamt ord för ett "dåligt" move som ja och många andra ogärna använder oss av.

 

För forumets bästa kan ja överväga att sluta använda de ordet om folk tar illa vid sig. Jag vill inte skapa dålig stämning på världens bästa forum!

 

edit: ja har tilldelats en varning för mitt opassande språk. Jag respekterar forumets regler och kommer aldrig använda det eller annat opassande språk på forumet igen. Jag ber om ursäkt!

 

 

Jo, det handlar om en negativ attityd.

Skönt att i varje fall du ändrar på dig, förhoppningsvis gör fler likadant.

 

God jul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...