Gå till innehåll

Poker i Kristianstad?


crows

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var delvis därför jag skickade in ett inlägg, för att se om det kunde finnas intresse för att spela lite live dock för min del med inte för höga studentinsatser utan mest för att kanske träffa likasinnade och ha trevligt. Var inne ett tag på att kanske se om det fanns något intresse på högskolan men det blev aldrig av att jag tog tag i det men kanske igen till nästa termin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne ett tag på att kanske se om det fanns något intresse på högskolan men det blev aldrig av att jag tog tag i det men kanske igen till nästa termin.

 

Läser själv på högskolan i Kristianstad och känner dessutom ett par st. där som säkert är intresserade.

Hör gärna av dig om det blir något av det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser själv på högskolan i Kristianstad och känner dessutom ett par st. där som säkert är intresserade.

 

Bor ni i stan eller flyr ni för sommaren, för annars kanske vi skulle kunna spela lite live i sommar, kanske om det är intressant.

Har nog några som skulle kunna tänka sig spela, i och för sig mörkpoker om det är intressant. Är inte så säker på att de är intresserade av att sätta sig in i texas eller andra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Problemet är väl kanske att hitta en lämplig lokal att spela i såvida inte någon kan tänka sig att ha det hemma hos sig vilket inte kanske är så aktuellt innan man träffats och lärt känna alla som vill va och blir det många så går det inte utrymmesmässigt att spela hos någon ifall det blir turnerningar och dylikt för intresse verkar finnas, eller??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intresset verkar ju finnas till att dra ihop ett gäng på ca. 10 pers verkar det som. Skulle det dessutom bli tal om turneringar så har jag en del vänner som säkerligen följer med. Finns det ingen som har kontakter så man kan låna en lokal?

Funderade själv över att det finns ett par bridgeklubbar i Kristianstad. Var håller dem till? Och borde man inte kunna låna deras lokaler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har förhört mig lite hos bygdens bridgespelare, och det finns tydligen en lokal i närheten av magasinsgatan som inte används alla kvällar. Ska se om jag kan leta fram någon funktionär och fråga om det kanske går att ordna något.

 

Hur går det Svinto har du hittat någon funktionär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senaste nytt är att jag inte hittat någon ännu.. ska anstränga mig lite mer. Tyvärr kommer jag inte att vara i kristianstad speciellt mycket efter sommaren så jag tar ogärna på mig ansvaret för något om det skulle behövas.

 

Men vi får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...