MacDaddy Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Hur agerar ni när ni completar i SB o bordet kommer tex 679 eller alla i samma suits, alltså ett bord som kan ha träffat motståndaren lr så har han drag. Du sitter helt tom. -Jag complete-bettar ofta hem blind vs blind situationer men i just dessa lägen brukar jag oftast inte betta då jag tänker som så att antingen har han ngt lr så har han ett drag. Hur agerar ni i liknande lägen? Citera
bzkt Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Mitt tips är att komma med en konkret HH istället för att flumma runt med teoretiska situationer. Jag menar här finns inget vettigt med som blinds, stackdjup och antal motståndare. Citera
hansolo Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Mitt tips är att komma med en konkret HH istället för att flumma runt med teoretiska situationer. Jag menar här finns inget vettigt med som blinds, stackdjup och antal motståndare. Citera
Recommended Posts