TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Apropå alla förslag på förbättringar i 24H's klient. Om du hade möjlighet att mappa ljudschemat i din favoritklient, hur hade det sett ut (öh, hörts ut)? Alltså, vilket ljud hade spelats upp då du gjorde en: call fold all-in re-raise osv osv... Kommer med några egna ogenomtänkta förslag: re-raise: "Do I feel lucky? Well do you. Punk!?"/dirty harry all-in: *värsta tarzandjungelvrålet* fold: "Well God, I guess you got me again, didn't you? Yeah, that was a good one, God. Hope it made you laugh, you sick bastard."/Cartman Jaja, snodde lite repliker från filmrepliktråden... /TF Citera
Henkeman Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 ett litet pling här och ett chipklirr där tycker jag funkar... tänk på att man ska spela mer än 30sekunder också Citera
Joxer Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 All-in borde väl då vara - "come on, make my day!"/ Harry igen Fast jädrar vad jobbigt det skulle bli att spela med en massa konstiga ljud. Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 jo, nog är jag medveten om att man hade tröttnat efter 5 minuters spel... Tråden var mer tänkt som nöje/tidsfördriv.. /TF Citera
erbus Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 jo, nog är jag medveten om att man hade tröttnat efter 5 minuters spel... Tråden var mer tänkt som nöje/tidsfördriv.. /TF men för fanken, prova att arbeta någongång *flinar* /A Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 jo, nog är jag medveten om att man hade tröttnat efter 5 minuters spel... Tråden var mer tänkt som nöje/tidsfördriv.. /TF men för fanken, prova att arbeta någongång *flinar* /A Hehe, ska du säga som åkte på "utbildning"! Jojo... /TF Citera
Indrivaren Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 call "Hastalavista, baby" fold "I be back" alternativt "Neyt" all-in "You all in ? Well, i guess i have to call you then" re-raise "Oh a position raise, but i re-raise." Också lite att göra Citera
Recommended Posts