TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Sambon mailar om att hon har en hemlighet där hemma... Enda ledtråden: "Det är kallt efter att ha varit varmt och det är blågult" Nyttig info: min sambo är norska + kan vara jäkligt lurig... Vad tusan är hemligheten!!??? /TF - får hjärnbryt o kan inte jobba * RP - QoS * Citera
erbus Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 /TF - får hjärnbryt o kan inte jobba OCH, vad är nytt i den informationen ?? /A Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 /TF - får hjärnbryt o kan inte jobba OCH, vad är nytt i den informationen ?? /A *aj* Fan Poke, den gjorde ont. Långt in i själen ont... /TF - dags att gå o olla Pokes telefon nu när han ändå inte är på kontoret! Citera
summlan Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 lätt som en plätt. hon har upptäckt att du inte alls vinner pengar på pokern utan lägger halva hushållskassan till pokern varje månad, så hemligheten är en fet blåtira och en kall stek att lägga på ögat. Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 lätt som en plätt. hon har upptäckt att du inte alls vinner pengar på pokern utan lägger halva hushållskassan till pokern varje månad, så hemligheten är en fet blåtira och en kall stek att lägga på ögat. Ujuj, efter det här så vete tusan om jag vågar mig hem Men, näh, hennes julklappar var pokerfinansierade (vilket jag givetvis informerade henne om) så jag tror att jag är safe på den punkten *pheew* /TF Citera
Svinto Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Var hon höggravid när du såg henne senast? Citera
cab19 Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 En kall middag +sverige-frankrike ikväll ? Citera
Bisox Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Hon har köpt en platta blå-gul fulöl som nu står i kylen? Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 Hmm, har vart hemma i fem minuter... hittar varken nyutskiten bebis eller ett lock fulöl... Får väl leta vidare... /TF Citera
Suppe Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Drack sambon läsken Vira Blåtira (eller vad den hette) igår? Isåfall kan hemligheten ligga i toaletten. Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 Hmmm, näh, dasset är clearat och i kylen fanns inget förutom gamla djurprodukter... Får väl avvakta tills hon kommer hem... *mutter* /TF Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 Som jag sa i första posten, hon är lurig min sambo! Det här var riktigt långsökt... Hon har bakat bullar med blåbärskräm och vaniljsås... Och fryst in dem... Hon räknade kallt med att jag inte skulle kolla så noga i frysen... Vilket jag inte gjorde... Så det var hela hemligheten... Bullar... /TF Citera
gdaily Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Klurigt, och fantastiskt roligt! Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2005 Klurigt, och fantastiskt roligt! O otroligt gott... Helsicke, tre såna bullar o man står sig till lunch imorn /TF Citera
Lill-Prinsen Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Hmm... lät spännande... recept? Citera
TotalFarsa Postad 10 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2005 Hmm... lät spännande... recept? Haha, finns en anledning till att det är hon och inte jag som bakar bullarna... Nämen, det är inte värre än att göra en vanlig bulldeg. Kavla ut den och skära upp den i rutor om 10*10 cm ungefär. Lägg en klick trögflytande vaniljkräm/blåbärskräm i mitten och vik ihop efter bästa förmåga. In i ugnen x antal minuter på y grader Celsius /TF Citera
callen Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Drack sambon läsken Vira Blåtira (eller vad den hette) igår? Isåfall kan hemligheten ligga i toaletten. Vira Blåtira!! Den läskigaste av alla läskedrycker! Oh gud om någon börjar tillverka den igen! Citera
Papa Kubo Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 På tal om läsk, hittade en gullig hemsida. Citera
Recommended Posts