erbus Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 var inte denna snubbe med i någon tråd som har varit här tidigare? har för mig det, men kan trots den utmärkta sökfunktionen inte hitta inlägget http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,600668,00.html /A Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Sebastian Dawkins -sicken TOMTE/A Visste inte att Dawkins spelade poker!!! På vilken sajt spelar han och vad har han för nick??? /TF Citera
anth Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 På vilken sajt spelar han och vad har han för nick??? Han kan inte vara svår att hitta. Det är han som skriver "jag ska mörda dig" i chatrutan varje gång du drar ut honom. Citera
TotalFarsa Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 På vilken sajt spelar han och vad har han för nick??? Han kan inte vara svår att hitta. Det är han som skriver "jag ska mörda dig" i chatrutan varje gång du drar ut honom. BWAHAHAHAAHAAA... Då har jag redan stött på honom vid expekts låg-limitsbord /TF Citera
Recommended Posts