Gå till innehåll

Sex, pengar & poker! The life & times of Brandi H.!


Macroman

Recommended Posts

Fantastisk tråd som handlar om en poker starlets uppgång och fall.

 

Brandi Hawbaker är en ung kvinnlig "pokerdonkamentstjärna". Den här tråden handlar om hennes liv de senaste månaderna.

 

Starring:

Brandi Hawbaker

Captain Tom Franklin

Duth Boyd

Doyle Brunson

Todd Brunson

 

Introducing: Mark Newhouse

 

 

Innehåll:

 

 

-Brandi blir erbjuden "stejk" av Captain Tom som av "filantropiska skäl" hävdar att han tycker om att hjälpa unga människor.

-Captain Tom erbjuder sig att ta hand om Brandis BR.

-Brandi blir väckt av att Captain Toms mandom trycks mot hennes rygg.

-Captain Tom stjäl Brandis BR.

-Brandi försöker få en nerknarkad Duth Boyd att ta tillbaks hennes BR.

-Brandis pass blir stulet.

-Brandi försöker få Doyle & Todd att ta tillbaks hennes BR.

-Brandi spelar bort 30 K$ av Marks pengar på Stars.

-Brandi tillfredsställer Mark med sin lilla högerhand.

-Brandi erbjuder Mark "rektal njutning" som ersättning för att han betalar en satellit buyin.

-Mark blir sur och postar vågade bilder på Brandi.

 

Etc.

 

Läs och ni kommer garanterat att känna er smutsiga efteråt!

 

Länk:

 

http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8448402&page=0&fpart=1&vc=1&nt=17

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser gärna en svensk motsvarighet till denna såpa.

 

 

Jag har redan castat matsiremark.com som Mark och Cecilia Nordenstam som Brandi. Förslag till övriga roller mottages gärna!

 

Vi kan väl knappast ha en svensk pokersåpa utan vår allas Mr. Poker him self (enl egen utsago) Ken Lennard hitta genast en lämplig roll åt denna stjärna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser gärna en svensk motsvarighet till denna såpa.

 

 

Jag har redan castat matsiremark.com som Mark och Cecilia Nordenstam som Brandi. Förslag till övriga roller mottages gärna!

 

Vi kan väl knappast ha en svensk pokersåpa utan vår allas Mr. Poker him self (enl egen utsago) Ken Lennard hitta genast en lämplig roll åt denna stjärna.

 

Rollen som Captain Tom vore gjuten för honom. Dock är han lite för ung men det får vi kanske bortse ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker den här killen hade en ganska bra poäng i tråden...

 

"never trust a man who calls himself Captain"

 

Det här är ju också guld:

 

"The next night, he crawled into bed with me naked. His penis on my back, frighten me, and woke me in the middle of the night. I freaked out and spent the rest of the night in the bathroom. I crawled to sleep on the floor and used the towels as blankets. I was traumatized."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sympatisk kille:

 

"Can a hooker or stripper get raped? The answer is of course she can. However unlike other women to whom those terms don't apply, it might be rightly said "she asked for it"."

 

"Unlike you or others, I don't believe in the myth of the "whore with a heart of gold"."

 

 

Brandi Hawbaker:

 

"Just because I wear a low cut top or a short dress, does not mean I am a whore. " :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sympatisk kille:

 

"Can a hooker or stripper get raped? The answer is of course she can. However unlike other women to whom those terms don't apply, it might be rightly said "she asked for it"."

 

"Unlike you or others, I don't believe in the myth of the "whore with a heart of gold"."

 

 

Brandi Hawbaker:

 

"Just because I wear a low cut top or a short dress, does not mean I am a whore. " :shock:

 

It's more to come, Marcel...

 

Det är många mkt märkliga människor involverade i "sporten" poker om du läser vidare i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som har 12K över kanske borde åka över Atlanten och "ta ett skott"...

 

Det är otäckt med korkade dramaqueens/intrigmakerskor...

 

Stackbrat och Macroman: Tack så hemskt mycket för uppmaningen att läsa allt... ni är skyldiga mig ett par timmar av mitt liv.

 

Vad ska du med dom timmarna till? De hade ju ändå bara gått åt till porrsurfning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den som har 12K över kanske borde åka över Atlanten och "ta ett skott"...

 

Det är otäckt med korkade dramaqueens/intrigmakerskor...

 

Stackbrat och Macroman: Tack så hemskt mycket för uppmaningen att läsa allt... ni är skyldiga mig ett par timmar av mitt liv.

 

Vad ska du med dom timmarna till? De hade ju ändå bara gått åt till porrsurfning...

 

 

Hmm du får det att låta som något negativt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

when i got back up, she was passed out in the bath, using towels as blankets and on the bathroom wall, written in blood, it said, "i will fly one day" so now im freaking out and i wake her up, she had made a pretty deep cut in her leg

 

also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to? i pretty much lost all respect for her after she told me that

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to?
Vad är det för konstigt med det? Så jag gör jag alltid när jag letar stake.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...