Macroman Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Fantastisk tråd som handlar om en poker starlets uppgång och fall. Brandi Hawbaker är en ung kvinnlig "pokerdonkamentstjärna". Den här tråden handlar om hennes liv de senaste månaderna. Starring: Brandi Hawbaker Captain Tom Franklin Duth Boyd Doyle Brunson Todd Brunson Introducing: Mark Newhouse Innehåll: -Brandi blir erbjuden "stejk" av Captain Tom som av "filantropiska skäl" hävdar att han tycker om att hjälpa unga människor. -Captain Tom erbjuder sig att ta hand om Brandis BR. -Brandi blir väckt av att Captain Toms mandom trycks mot hennes rygg. -Captain Tom stjäl Brandis BR. -Brandi försöker få en nerknarkad Duth Boyd att ta tillbaks hennes BR. -Brandis pass blir stulet. -Brandi försöker få Doyle & Todd att ta tillbaks hennes BR. -Brandi spelar bort 30 K$ av Marks pengar på Stars. -Brandi tillfredsställer Mark med sin lilla högerhand. -Brandi erbjuder Mark "rektal njutning" som ersättning för att han betalar en satellit buyin. -Mark blir sur och postar vågade bilder på Brandi. Etc. Läs och ni kommer garanterat att känna er smutsiga efteråt! Länk: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8448402&page=0&fpart=1&vc=1&nt=17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Jag ser gärna en svensk motsvarighet till denna såpa. Jag har redan castat matsiremark.com som Mark och Cecilia Nordenstam som Brandi. Förslag till övriga roller mottages gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zebra73 Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Jag ser gärna en svensk motsvarighet till denna såpa. Jag har redan castat matsiremark.com som Mark och Cecilia Nordenstam som Brandi. Förslag till övriga roller mottages gärna! Vi kan väl knappast ha en svensk pokersåpa utan vår allas Mr. Poker him self (enl egen utsago) Ken Lennard hitta genast en lämplig roll åt denna stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Jag ser gärna en svensk motsvarighet till denna såpa. Jag har redan castat matsiremark.com som Mark och Cecilia Nordenstam som Brandi. Förslag till övriga roller mottages gärna! Vi kan väl knappast ha en svensk pokersåpa utan vår allas Mr. Poker him self (enl egen utsago) Ken Lennard hitta genast en lämplig roll åt denna stjärna. Rollen som Captain Tom vore gjuten för honom. Dock är han lite för ung men det får vi kanske bortse ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Jag tycker den här killen hade en ganska bra poäng i tråden... "never trust a man who calls himself Captain" Det här är ju också guld: "The next night, he crawled into bed with me naked. His penis on my back, frighten me, and woke me in the middle of the night. I freaked out and spent the rest of the night in the bathroom. I crawled to sleep on the floor and used the towels as blankets. I was traumatized." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Pokerns flärd och glamour. Jag hoppas att historier som denna kan locka fler unga tjejer till pokerborden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Sympatisk kille: "Can a hooker or stripper get raped? The answer is of course she can. However unlike other women to whom those terms don't apply, it might be rightly said "she asked for it"." "Unlike you or others, I don't believe in the myth of the "whore with a heart of gold"." Brandi Hawbaker: "Just because I wear a low cut top or a short dress, does not mean I am a whore. " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Ken som Dutch Boyd, istället för nedknarkad så är han full på rosévin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Marcel: märks att du inte läst hela tråden ännu, hon är förmodligen i desperat behov av hjälp. Du vet, vita rockar, sprutor, samtal om barndomen etc. psychooOooOoOo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Sympatisk kille: "Can a hooker or stripper get raped? The answer is of course she can. However unlike other women to whom those terms don't apply, it might be rightly said "she asked for it"." "Unlike you or others, I don't believe in the myth of the "whore with a heart of gold"." Brandi Hawbaker: "Just because I wear a low cut top or a short dress, does not mean I am a whore. " It's more to come, Marcel... Det är många mkt märkliga människor involverade i "sporten" poker om du läser vidare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Sjukt lång tråd var det iaf, rolig läsning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Är detta verkligen sant då? Jag blir mest fundersam när jag läser hennes inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 så här går det när man lånar ut sitt konto för diverse Cash Games http://i2.photobucket.com/albums/y26/deanrover6/poker/newhizzle.jpg jaja, hon är säkert bättre på Sit'n'gos: http://i48.photobucket.com/albums/f236/tepop/sngs.png Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Den som har 12K över kanske borde åka över Atlanten och "ta ett skott"... Det är otäckt med korkade dramaqueens/intrigmakerskor... Stackbrat och Macroman: Tack så hemskt mycket för uppmaningen att läsa allt... ni är skyldiga mig ett par timmar av mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2006 Den som har 12K över kanske borde åka över Atlanten och "ta ett skott"... Det är otäckt med korkade dramaqueens/intrigmakerskor... Stackbrat och Macroman: Tack så hemskt mycket för uppmaningen att läsa allt... ni är skyldiga mig ett par timmar av mitt liv. Vad ska du med dom timmarna till? De hade ju ändå bara gått åt till porrsurfning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Den som har 12K över kanske borde åka över Atlanten och "ta ett skott"... Det är otäckt med korkade dramaqueens/intrigmakerskor... Stackbrat och Macroman: Tack så hemskt mycket för uppmaningen att läsa allt... ni är skyldiga mig ett par timmar av mitt liv. Vad ska du med dom timmarna till? De hade ju ändå bara gått åt till porrsurfning... Hmm du får det att låta som något negativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Pokervärlden börjar verkligen arta sig. Fan vad glad jag är att jag är en del av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Från 2p2 tråden: http://img226.imageshack.us/img226/9365/ccp2xg5.jpg haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 sluta, inge mer Douche Boyd, jag orkar inte med det... "i'm drinking piss" osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 Wtf! Den här tråden är ett moster! 1 000 nya poster sedan igårkväll/natt... Det blir multitasking på jobbet idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 Det finns några på postare på 2+2 som tror att denna tråd är en stor konspiration för att ta bort uppmärksamheten från Sklansky-tråden. Ni vet den där han uttrycker sitt begär efter 16-åriga nymfetter som rymt hemifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 LOL @ nyrika internetpokernördar som blir hustlade av första bästa förslagna golddigger de träffar. Man undrar om de träffat några tjejer utanför internet innan de fick pengar. Troligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Hela skiten finns nu sammanfattad i en tråd om man inte orkar läsa igenom 3K inlägg. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8493754&an=0&page=0&gonew=1#UNREAD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 when i got back up, she was passed out in the bath, using towels as blankets and on the bathroom wall, written in blood, it said, "i will fly one day" so now im freaking out and i wake her up, she had made a pretty deep cut in her leg also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to? i pretty much lost all respect for her after she told me that Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to?Vad är det för konstigt med det? Så jag gör jag alltid när jag letar stake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts