Macroman Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Been there done that. Fair enough. Citera
The Grand Bark Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Varför bannades Marcel? Citera
DaPine87 Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Varför bannades Marcel? Kan va för detta inlägget Kan inte bestämma mig för vilken mening jag ska skriva så jag skriver alla tre: 1. Ta inte så du spricker ditt jävla mongo... 2. Är du mongolid eller låtsas du bara? 3. Funderat på att skaffa dig lite perspektiv på tillvaron? Citera
Kollikock Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Varför bannades Marcel? Kan va för detta inlägget Kan inte bestämma mig för vilken mening jag ska skriva så jag skriver alla tre: 1. Ta inte så du spricker ditt jävla mongo... 2. Är du mongolid eller låtsas du bara? 3. Funderat på att skaffa dig lite perspektiv på tillvaron? Hahaha. Var i tråden dök det upp? Eller det var inte i denna? Citera
Per162 Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Sett många sjuka och oväsentliga trådar här men den här tar priset. Han har helt rätt i sin egen analys att det måste vara nått som inte står helt rätt till i skallen på honom. Citera
Bluwajt Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Varför bannades Marcel? Kan va för detta inlägget Kan inte bestämma mig för vilken mening jag ska skriva så jag skriver alla tre: 1. Ta inte så du spricker ditt jävla mongo... 2. Är du mongolid eller låtsas du bara? 3. Funderat på att skaffa dig lite perspektiv på tillvaron? Hahaha. Var i tråden dök det upp? Eller det var inte i denna? Här har du direktlänk Citera
ulaf Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 ja vill va som bosse Jag vill bara ha hans talang och pengar. Citera
Esperit Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Jag tror jag nöjer mig med att försöka stjäla hans flickvän .. om än bara för en fika Citera
Hjort Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Jag tror jag nöjer mig med att försöka stjäla hans flickvän .. om än bara för en fika Mmm, hot dealer-on-flickvän-fika-action... Citera
RaMz Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Wow jag visste inte att det fanns sånna här trådar på pokerforum, jag kanske måste börja läsa lite mer regelbundet igen. Citera
Recommended Posts