Gå till innehåll

NLt - MTT - KK, Finalbord.


Recommended Posts

 

Men efter 30p psykologi på gymnasiet vet jag i alla fall att det är vanligt förekommande att inta försvarställning, alternativt försvinna från ämnet när man blir påkommen med att vara ute o cykla på ett eller annat vis.

 

lol

 

Tämligen otroligt att du greppat något i alla fall. Hade du läst lite mer hade du även förstått att det finns fler orsaker.

 

Det var liksom kontentan av min kommentar så den slår väl huvet på spiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men efter 30p psykologi på gymnasiet vet jag i alla fall att det är vanligt förekommande att inta försvarställning, alternativt försvinna från ämnet när man blir påkommen med att vara ute o cykla på ett eller annat vis.

 

lol

 

Tämligen otroligt att du greppat något i alla fall. Hade du läst lite mer hade du även förstått att det finns fler orsaker.

 

Det var liksom kontentan av min kommentar så den slår väl huvet på spiken.

 

Då tackar jag för mig genom att säga grattis till psykoligiexamen o lycka till med pokern, hatten av för alla Freudwannabees.

 

Ska tillägga att jag tappat tråden lite, vad pratar vi om här nu, spelade han handen rätt eller inte, eller menar du att du kan utläsa något djupare psykologiskt som jag som lekman inte ser?

 

Som jag förstått det menar du nu att man kan spela handen hur man vill, och motiverar det med lite psykologiskt tingel-tangel.

 

Jag vill ändå komma tillbaka till frågeställningen återigen hur som, och säga att ett 60%-100% pottbet bör vara det rätta i detta läge. Med reservation för några psykologiska extremiteter som ev kan göra att detta är totalt fel spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...