Gå till innehåll

Bläddra i sidorna!


Samim123

Recommended Posts

Hej! :D

 

Jo, kommentera mig gärna om jag e helt ute o cyklar.:roll:

 

Det är så att jag har märkt att det är fruktansvärt jobbigt att bläddra i olika trådar, saken är den att det är så jobbigt att ta sig till mitten av tråden d.v.s i en tråd med 60 sidor så kanske man vill ta sig till 30:de sidan. Hur ska man gå till väga? Just nu så sitter jag och trycker nästa ,nästa,nästa... eftersom detta forum bara visar de 4 första o de 4 sista. Snälla , är det något jag har missat eller ska det vara så jobbigt att följa en dagbok på 300sidor :shock:

 

Hoppas det inte är ett simpelt svar, för då kommer jag att känna mig relativt korkad. :roll:

----------------------------

A :diamond: A :heart: vs A :spade: A :club: = A :diamond: A :heart: always wins ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kan ju ändra siffrorna sist i URL:en till en högre siffra så kommer ni framåt i tråden.

 

Menar du när man väl e inne i tråden så ändrar man i adressfältet? ;)

Om det funkar så ÄLSKAR JAG DIG! :oops:

 

Ja precis. Förutsättningen för att det ska funka är ju att tråden har multipla sidor. Men visst funkar det.

 

:heart: u 2 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo märkte en sak, man kan ju ej skriva sido numret i URL:n, utan man måste skriva Inläggs numret. Skriver man tex 15 så kommer dn att visa inlägg nr 15, ;) då får jag la hålla koll på vilket inläggs numer jag var på senast.. fortfarande BÖKIT! :shock:

Man tycker ju att det borde vara ett simplare sätt som att man tex kunde använda " ..." som länkar till mellan sidorna.

 

men som sagt jag uppskattar URL trixet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det faktiskt finns en funktion där man skriver in vilken sida man vill till i vBulletin, som kommer att användas här i en snar (eller? ;) ) framtid.

Stämmer! :D

 

Och framtiden kommer (förhoppningsvis) imorgon på eftermiddagen! :D

 

- QoS

 

Vi har hört det där förut och tar påståendet med en nypa salt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...