Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har öppnat ett konto hos Titan poker och satt in 70 $. Jag har vunnit lite pengar närmare sagt 320 $ som jag försöker att ta ut i o m att jag har spelat SM. Problemet är att jag har satt in pengarna via mit e-kort i o m att jag inte vill lämna ut mitt riktiga kort nr på internet.

 

När jag skulle ta ut mina pengar till Neteller i o m att de inte överförpengar tillbaka till kortet så ville de ha underlag på att jag bor på den adressen jag bor, kopia på någon sorts ID och kopia på kreditkortet.

Jag har skickat in samtliga uppgifter även en kopia på mitt riktiga kredidkort (motvilligt) men de vill ha en kopia på det fiktiva kortnr som jag har satt in pengar med. Altså något som inte finns i o m att det nr är ett fiktivt nr som skapas via mitt e-kortmjukvara.

 

Jag har förklarat för dem att det finns inget kort med det nr utan e-kortet är kopplat till mitt riktiga kort och den skapar fiktiva nr varje gång. De vägrar betala ut mina pengar och de vill att jag skall skicka någon sorts underlag från mitt bank på att det verkligen är sant. Jag har även skickat dem följande länkar: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,135189_m109_m44_76683,00.html och http://www.orbiscom.com/product.php?product=cpn som är till min bank och utvecklaren av mjukvaran och när jag pratar med dem via livechaten så frågar id**en...Sir, do you mean that your card has been hacked? VAAAA are you f***ing kidding me?

 

Om man inte fattar det som står på de länkarna så är man blåst. Jag har ringt dem 3 ggr och begärt att få prata med deras chef men de vägrar och jag bett dem ringa upp mig då jag vägrar lägga 1 krona till på deras kundsupport som ligger på Filippinerna men de vägrar.

De säger att deras standardpolicy är att inte ringa upp kunder.När jag frågar dem varför det är deras standard policy så så svarar de inte. Jag har fan aldrig stött på någon site som är så osamarbetsvillig som deras. Jag bad de ringa min bank, de vägrar. De vill inte hjälpa mig på något sätt. Jag frågade dem efter en svensktalande person eller en e-post men de sa att det inte finns men en polare hade mailkontakt med en svensk person på deras site förra veckan. Va f*n....jag skrev skrev det till han i livechatten men han blånekar ändå att det inte finns någon.

Min bank säger att det inte finns någon teknisk sätt att få utt en kopia på ett kort som inte finns.

 

Jag har sagt till dem att ingen tjuv lägger så många timmar som jag har lagt på att få ut mina pengar, för att försöka blåsa dem på 320$ men de bara kör med sitt j**a Sir, its for your own security! You will only have to do this once.

Va fan, är det så säkert så att man inte kan få ut sina egna pengar?

 

Hjälp! någon...vad f*n skall jag göra?

 

Jag avråder alla att öppna konto på TITAN POKER!!!

Postad
http://www.pokerroomreview.com/online-poker-room-help.aspx

 

De har hjälpt andra med utagsproblem hos Titan.

 

Hehehe...tack för tipset men jag vet i f*n om jag vill maila någon jag inte vet vem det är alla mina uppgifter. Hur kan en utomstående hjälpa mig?

 

Vad gör han som inte jag gör? :) Det är mycket möjligt att han kan hjälpa till men jag hoppas att du förstår att jag är lite skeptisk till att skicka mitt anv.namn osv till en e-postadress :).

 

Jag ser dock på siten något som jag känner igen :) en massa bortförklaringar via e-post och en massa krav på fler o fler uppgifter :)

 

"TITAN Poker Cash-out Problem 12/13/2006 06:11 PM

 

A player complains he has been trying to make a withdrawal from TITANPoker.com since September 1, 2006. He states he has met all the bonus requirements, sent in all the requested identification documents, and every time he e-mails TITAN, they send an auto-reply, and then a representative responds with a form e-mail, saying such and such is lacking or missing."

 

 

Tack för tipset ändå.

Postad
Skicka ett PM till titanpokers represant här på pokerforum.

 

...och vem är det? :)

 

Dum fråga kanske men jag vet faktisk inte hur man letar fram folk :)

 

Tack för tipset!

Postad
Ring Johanna på Supporten.

 

Vilken Johanna? De säger att de inte har någon svensktalande :)

Hon är min :twisted:

Kolla här

Verkar som om nummret jag ringde är borta...

 

Jag fick tag på Johanna :) En polare hade e-posadressen kvar efter tidigare kontakt och det har löst sig nu. De skall överföra pengarna till Neteller.

Fattar bara inte varför den egelsktalande inte ville ge mig hennes e-post från början. Jag frågade dem om det fanns någon svensk support och de sa att det inte fanns.

 

Hon sa dock att man måste ha den svenska mjukvaran installerad och då får man tillgång till den nödvändiga informationen om jag har förstått det rätt.

 

Hon var hur trevlig som helst och löste mitt ärende på 1 timme. Jag kommer nog ändå inte spela där igen. Jag fick en token till en 100k $ supersattelit i januari som plåster på såret men efter typ 10 h jag har lagt ner för att få ut mina pengar så vet jag inte om det är värt :)

 

e-postadressen till henne är kundsupport@titanpoker.com ifall någon skulle behöva det.

 

Tack för tipset i alla fall.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...