Ector Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Jag spelar 109$ pl på stars som börjar nu. Rapporterar här om det händer något intressant. Fråga gärna om det är någon som kollar. * RP, dela gärna av intressanta sidospår! - QoS * Citera
giZZe Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Hur många startande? Vad ger 1:a plats och viktigast av allt, Lycka till. Citera
Ector Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 Har så långt fått fullt betalt med QQ KK och floppat set 888. Ganska självspelande händer dock så inget intressant att diskutera, men en smakstart. Citera
ptempo Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Hehe, hoppade in och kollade på typ fyra händer. Första fick du fyrtal i kungar och fjärde (eller nåt liknande) fick du triss i 8or och gick upp till chip lead. Citera
Ector Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 Hur många startande? Vad ger 1:a plats och viktigast av allt, Lycka till. 118 starter 3500 i första. Leder för tillfället Citera
Ector Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 Hehe, hoppade in och kollade på typ fyra händer. Första fick du fyrtal i kungar och fjärde (eller nåt liknande) fick du triss i 8or och gick upp till chip lead. Dessförinnan fick jag in allt på floppen med QQ mot en som bara hade hålstege. Citera
Ector Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 en snubbe i mittpos limitraisar sb synar. Jag slår om pott i BB med AK. mittpos slår om pott igen och jag väljer att lägga AK. Svårt mot okända spelare tycker jag.... Citera
MJ Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Det var väl ingen vidare uppvärmning i $30? Lycka till! Citera
Ector Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 Hade så sjukt bra händer i början så bordet tror jag är lös... tar det riktigt lugnt nu ett tag och väntar in kort... Citera
wolf Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Vilken hand att åka ut på... fi pressar ector all in på turn med bordet 4677, fi har 9T och ector 56, rivern kommer 9 Citera
Ector Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 jahapp... visste att han bluffade inte mkt att göra. hand #1186469631 För den intresserade... jag ska steama lite på omahan i stället. Citera
Recommended Posts