Gå till innehåll

Hur stor del av rullen har ni på en och samma sida?


MacGowan

Recommended Posts

Jag har allting i kontanter instoppat i allt möjligt runt om i huset, precis som i inledningen av "Rounders" ;-)

 

Nä allvarligt:

40% på tre sajter

40% på Neteller

10% på banken

10% cash överblivna dollars från Vegasresa

 

Varför undrar du? (och varför svarar jag..?)

 

Undrade hur ni andra gör eftersom jag funderar på hur jag ska göra... Känns lite hemskt att ha för mycket på olika sidor, vill nog ha så mycket som möjligt på banken. Tänkte mest på hur många inköp man borde ha på sidan som minst. Å spelar man på fler än en sida kanske man inte behöver lika många inköp på varje sida. Eller? Varför du svarade vet jag inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar nästan bara på en site så det mesta har jag där. Sen har jag lite småpengar på andra ställen, och lite på Neteller så man snabbt kan skicka in några slantar om man hittar nån fin bonus. När mina pengar hamnar på banken är de inte längre en del av rullen utan något som snart spenderas.=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

jag brukar hålla runt 10 inköp på siten cashar ut nu är jag kommit upp i sisådär 15-20 inköp om jag inte klättrar i nivå då förstås. Dålig för att inte säga usel säkerhet och ingen ränta gör att jag inte är särskilt sugen på att ha mer än vad som är nödvändigt för att slippa krångla med in och uttag hela tiden.

 

Överlag tycker jag det är skrämmande hur vissa pokerföretag hanterar kunders pengar. Det är nog inte många företag som skulle komma undan med att hantera säg 30-40k$ så vårdslöst som många siter gör. För att inte tala om den dåliga säkerheten/värdelösa programvaran vid disconnects i stora potter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte mest på hur många inköp man borde ha på sidan som minst. Å spelar man på fler än en sida kanske man inte behöver lika många inköp på varje sida. Eller?

 

 

Det kan ingen annan förutom dig svara på. Hur många inköp du bör ha på en pokersida berör ju på din spelstil, hur många bort du lirar och hur stor varians du har i ditt spel (igentligen bara det sista).

 

När du har kommit på svaret så kan du i princip ha så mycket pengar på ditt netellerkonto och stoppa in ett inköp varje gång nån fisk drar ut dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

50% på sidan 50% hemma kontanter. Har alldrig förståt mig på det här med att ha pengar på banken. Skulle ditt pokerkontp bli hackat är det stor risk att dom kan komma över ditt kortnummer också. Så fort jag får in pengar på mitt bankkontot går jag och tar ut allting. Ge mig en vettig förklaring till varför man ska ha pengar på banken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50% på sidan 50% hemma kontanter. Har alldrig förståt mig på det här med att ha pengar på banken. Skulle ditt pokerkontp bli hackat är det stor risk att dom kan komma över ditt kortnummer också. Så fort jag får in pengar på mitt bankkontot går jag och tar ut allting. Ge mig en vettig förklaring till varför man ska ha pengar på banken.

 

men lol. Hört talas om att ha flera konton? D.V.S att om du har internetbank (vilket är enkelt fixat) så kan du snabbt och enkelt föra över pengar från kontot ditt visa kort är kopplat till, till ett sparkonto som inte är kopplat till nått kort vilket då är helt säkert :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men lol. Hört talas om att ha flera konton? D.V.S att om du har internetbank (vilket är enkelt fixat) så kan du snabbt och enkelt föra över pengar från kontot ditt visa kort är kopplat till, till ett sparkonto som inte är kopplat till nått kort vilket då är helt säkert :)

 

Ja men vad är anledningen, är det räntan som lockar dig? I så fall borde du ju verkligen investera i någonting annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...