thegayeskimo Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Skulle vara nice om man kunde ordna en live turnering för alla medlemmar i Pokerforum.nu Är det någon som har tänkt samma tanke som jag? och skulle det kunna vara genomförbart.? Citera
gdaily Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Skulle vara nice om man kunde ordna en live turnering för alla medlemmar i Pokerforum.nu Är det någon som har tänkt samma tanke som jag? och skulle det kunna vara genomförbart.? Vi har haft tre livetävlingar och två kryssningar... Citera
thegayeskimo Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 grymt!! kommer det att vara några fler liknade turneringar. jag är jätte sugen på att spela en sån stor live turneing? Citera
dallas2000 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 grymt!! kommer det att vara några fler liknade turneringar. jag är jätte sugen på att spela en sån stor live turneing? Ja, är det någon planerad liveturre snart? Hade varit gött om det varit i södra delen av Sverige så man orkar ta sig dit. Citera
Recommended Posts