Gå till innehåll

Dagboken läggs ner! Adios amigos.


Kissemissen

Recommended Posts

  • Svars 606
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen kommenterar mina gamla händer :(. Kanske för att de är för långt bak.. Aja. fuckit. Här kommer en ny.

 

Fi är normaltight TAG...

Plockar upp både nötstegdrag och nötfärgdrag på turn. Ska jag donka in rubbet? Comitta mig själv? Blev lite kluven iom att brädan är parad och han bara synade pf (QQ ? TT? ).

 

Table Augustenborg

Seat 1: PagRyan ($174.00 in chips)

Seat 3: fi ($541.12 in chips) DEALER

Seat 5: Ouchie18 ($423.10 in chips)

Seat 6: x($209.00 in chips)

Seat 8: KidCincinatti ($84.23 in chips)

Seat 10: lolourgay ($236.75 in chips)

Ouchie18: Post SB $1.00

x: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to x[:As::Ks:]

KidCincinatti: Fold

lolourgay: Fold

PagRyan: Fold

fi: Raise $8.00

Ouchie18: Fold

x: Raise $22.00

fi: Call $16.00

*** FLOP *** [:Ts::Qh::4c:]

x: Bet $39.00

fi: Call $39.00

*** TURN *** [:4s:]

x: ????

Hade inte brädan varit parad gillar jag pushen där. Men nu vetifan. Har svårt att tro att fi sitter på luft. Mycket möjligt att han sitter på TT/QQ som du säger. Man vill ju ogärna trycka in keramiken död.

Hur gjorde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte brädan varit parad gillar jag pushen där. Men nu vetifan. Har svårt att tro att fi sitter på luft. Mycket möjligt att han sitter på TT/QQ som du säger. Man vill ju ogärna trycka in keramiken död.

Hur gjorde du?

 

Resonerade precis som dig. Hade nog pushat om den inte parat sig. Så jag checkade. Han ställde. Jag foldade..

 

Var på på CGet på söndag. Vet att du har konto på ipoker:p.. nån måste ju förstöra din streak.!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resonerade precis som dig. Hade nog pushat om den inte parat sig. Så jag checkade. Han ställde. Jag foldade..

 

Var på på CGet på söndag. Vet att du har konto på ipoker:p.. nån måste ju förstöra din streak.!

hehe skulle faktiskt vara rätt kul. Känns som att det kan bombas ganska ordentligt. Konstant tre- och fyrbett :mrgreen:

Vad är det för bord som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt upp mig på listan också, så ska jag försöka att vara med. Räkna med megaslask från min sida :)

 

I expect nothing less of u!

 

Tråkigt att de satte in megariggen emot dig. Men du är ju elite så du tar igen det på en sessions eller två. När jag ha tråkigt så brukar jag förresten gå upp och kolla läget på dina nivåer. Har därför en fråga! Är 2easy alltid dryg som fan eller skämtar han bara?

 

Sthlms ikväll? Ska dit snart. Ser du en ful typ med slips så slå till han i magen. Jag gillar sånt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad ere för stejks? på cg't alltså

 

NL 100 verkar det som hitills, men självklart kanske det blir lite side-games eller så kör vi högre redan från början. Har som sagt skickat mail till supporten om att få starta private tables på söndag. Tveksamt om det går dock, men kan alltid hoppas Will u join us? Gissar att det blir aningen slaskigt men framförallt jävligt roligt att spela mot andra pfare i CG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Miami: No way jozé ^^^^^.

 

-----------------

 

Naiv som jag är så förväntar jag mig att de spelare som anmält intresse även _kommer_ att dyka upp + att det förutom nuvarande 9 namn även kommer bli ett par till. Skulle vara trevligt på feedback på följande:

 

NL 100, bra lr anus?

 

Spelare per bord? 6, 8, fullring?

 

Antal bord? (denna fråga är bara aktuell om vi inte får privata bord eftersom det då inte spelar någon roll hur många bord vi spelar då vi inte behöver fylla ut alla platser för att hindra utomstående att joina.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...