tahici Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Tack! Du behöver inte kommentera, händerna suger hursomhelst . Var, vad lirar du? Det kommer förövrigt gå bättre för dig imorgon, tro mig! Är Iamhugefish, du klagade ju på att jag aldrig skrev här;-) Hittade lillplusset inatt iaf tack vare någon standrad ipoker fransman gav mig några Nl200 inköp så nu är det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Inte lirat på ett par dagar.. Lirade lite NL 50 nyss. Upp 95cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Sjysst att tipsa om maniacs som drar ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Sjysst att tipsa om maniacs som drar ut... YW:mrgreen: Du ska vara ganska nöjd tycker jag . Gissar att du tiltat ut totalt om du missat färgen med 26s! Tycker det förövrigt att det är väldigt underhållande att när han verkligen träffade något så blev han själv utdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Lirat ett par minuter idag.. 4 händer på NL 200. plus 100. Några hundra på NL 50. Plus 65$ Totalt 7/2 $165 Mycket i skolan just nu så hinner knappt lira något.... Totalt febr: ca $1200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Hand 1 - Dagens upp & ner hand Trodde att jag gjorde en standardhöjning till 8$. Upptäcker sedan att jag råkat 3betta killen istället.. Sedan floppar man topset. Jippie. Snygg RR.... Table ElEulma Seat 1: PrFlow ($76.10 in chips) Seat 3: Jeneum5 ($200.00 in chips) Seat 5: DAVIDCOOL ($59.25 in chips) Seat 6: guillaume_L ($112.90 in chips) Seat 8: PhoneLoan ($190.20 in chips) Seat 10: HERO ($201.70 in chips) DEALER PrFlow: Post SB $1.00 Jeneum5: Post BB $2.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO[] Dealt to guillaume_L [] DAVIDCOOL: Fold guillaume_L: Raise $6.00 PhoneLoan: Fold HERO: Raise $20.00 PrFlow: Fold Jeneum5: Fold guillaume_L: Call $14.00 *** FLOP *** [] guillaume_L: Allin $92.90 HERO: Call $92.90 *** TURN *** [] *** RIVER *** [] *** SUMMARY *** Total pot $225.80 Rake $3.00 guillaume_L: wins $225.80 Hand 2 - Gör jag rätt som pushar? En familypot som ger en riktigt fin flopp men ändå riktigt jobbig. Sa till cOP på MSN att jag var dum som ens övervägde att INTE pusha här. Men det känns ju å andra sidan som att minst en av dem av stegen alternativt JJ! Fast ändå, finns ju egentligen inget alternativ till att pusha antar jag? Syna är ju väldigt kallt iom att de ändå kommer pusha på turn. Table "TURBO" Mbarara Seat 1: nalb83 ($48.40 in chips) Seat 3: roland8 ($216.81 in chips) Seat 5: omg12 ($184.50 in chips) Seat 6: DerMacher ($237.40 in chips) Seat 8: HERO ($197.00 in chips) DEALER Seat 10: Hutchinson ($647.20 in chips) Hutchinson: Post SB $1.00 nalb83: Post BB $2.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero [] roland8: Call $2.00 omg12: Call $2.00 DerMacher: Raise $4.00 Hero: Call $4.00 Hutchinson: Call $3.00 nalb83: Call $2.00 roland8: Call $2.00 omg12: Call $2.00 *** FLOP *** [] Hutchinson: Check nalb83: Check roland8: Check omg12: Check DerMacher: Bet $12.00 Hero: Call $12.00 Hutchinson: Fold nalb83: Fold roland8: Raise $48.00 omg12: Fold DerMacher: Call $36.00 Hero: Raise $174.00 Hand 3 - Check/raise/allin? If raise, how much? Table Cabanas Seat 1: val2472 ($172.22 in chips) DEALER Seat 5: nmikel ($315.18 in chips) Seat 6: abster2366 ($200.00 in chips) Seat 8: Gohansan ($202.70 in chips) Seat 10: Hero($208.80 in chips) nmikel: Post SB $1.00 abster2366: Post BB $2.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero[] Gohansan: Fold HERO: Raise $8.00 val2472: Fold nmikel: Call $7.00 abster2366: Fold *** FLOP *** [] nmikel: Bet $12.00 HERO: Call $12.00 *** TURN *** [] nmikel: Bet $20.00 HERO: ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Hand 3 är lurig. Det kanske är värt en raise ändå han lär ju inte slå om igen med en knekt (som känns ganska trolig) och kanske kan man få han av den på river även om man missar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Hand 3 är lurig. Det kanske är värt en raise ändå han lär ju inte slå om igen med en knekt (som känns ganska trolig) och kanske kan man få han av den på river även om man missar. Raisa till 60 eller 80 tror jag. han foldade. Gårdagen slutade marginellt back. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 cOP tror han är duktig, aimforvegas tror han är bättre, ebisumaru är väl helt ok? bla bla bla.. Finns iaf en hel dagböcker och postare som lirar på ipoker nuförtiden. Dags att utse vem som är bäst tycker jag.. Så föreslår en HU tävling. Vinnare går vidare från varje heat och tillslut har vi en slutlig segrare.. Are you in? Skriv här... Inte bestämt dag än. Anmälda hitills: Kissemissen, cOP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Familje potten tycker du gör rätt med push, i och med att Dermacher säkert e på ett drag eller iaf har sämre hand än du. Den man ska oroa sig för är checkraisaren som mkt väl kan ha floppat stegen om man har otur men den kan man dra ut och andra sidan.. mot bara en fi hade du kunant ta en syn och se hur handen utvecklar sig men svårt att släppa set ändå... A8 tycker jag man kan ta syn, du sitter i pos och kan se river. Antingen kan du dra ut han eller så har du redan bästa handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 I HU är jag deadmoney. Håller mig utanför tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 I HU är jag deadmoney. Håller mig utanför tävlingen feeegis. . vem är inte deadmoney på hu liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Jag är med. Men kan vi inte bara köra 6-max istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Jag är med. Men kan vi inte bara köra 6-max istället? turnering eller CG? Som tournament director är jag öppen för allt. Även att avstå från att vara t. director .. Spelform struntar jag i faktiskt. Så kom gärna med förslag och argument. Kan ju köra som de gör i Poker Afterdark. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 turnering eller CG? Som tournament director är jag öppen för allt. Även att avstå från att vara t. director .. Spelform struntar jag i faktiskt. Så kom gärna med förslag och argument. Kan ju köra som de gör i Poker Afterdark. En 6manna-enbordsturnering vore najs. Eller typ 3 st och bäst placering overall vinner. Spar grindtid jämfört me massa HU matcher också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 turnering eller CG? Som tournament director är jag öppen för allt. Även att avstå från att vara t. director .. Spelform struntar jag i faktiskt. Så kom gärna med förslag och argument. Kan ju köra som de gör i Poker Afterdark. CG såklart! SNG är ju inte poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 CG såklart! SNG är ju inte poker. Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 CG såklart! SNG är ju inte poker. Hur fan "Vinner" man då? Mest cash vid bordet efter x antal min/h? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Hur fan "Vinner" man då? Mest cash vid bordet efter x antal min/h? Eller winner-takes-all. Tveksamt om det funkar. Ni är ju så jävla vektighta nötspelare hela bunten... EDIT: kom på att den idén var dagens sämsta .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Jag är med så länge det är på en lagom slaskig nivå. Mig spelar det ingen roll vilken spelform vi kör, tar er ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Var väl nån liknande "tävling" på 2+2 för en vecka sedan där grimstar och durrr o gänget lirade typ 3-4 bord (samma lineup på varje bord, fullsatt) under 10h eller nått. Räcker ju inte med ett bord hajar ni väl =) Btw säg till om det finns plats i tävlingen! =) Är ingen ipokerfjolla men kul med tävling =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Var väl nån liknande "tävling" på 2+2 för en vecka sedan där grimstar och durrr o gänget lirade typ 3-4 bord (samma lineup på varje bord, fullsatt) under 10h eller nått. Räcker ju inte med ett bord hajar ni väl =) Btw säg till om det finns plats i tävlingen! =) Är ingen ipokerfjolla men kul med tävling =) Självklart kan du vara med. Fast då blir du förstås en IPOKERFJOLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Hur fan "Vinner" man då? Mest cash vid bordet efter x antal min/h? Jag tycker detta är en bra idé. Man borde få göra så många rebuys man vill sen kan vi kolla i PT hur det gått. Nivå, tid och dag? Jag kan imorgon och på söndag ska jag ändå slaska turneringar så det hade egentligen passat bäst. I veckan ska jag tentaplugga men det borde gå bra måndag-onsdag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Jag tycker detta är en bra idé. Man borde få göra så många rebuys man vill sen kan vi kolla i PT hur det gått. Nivå, tid och dag? Jag kan imorgon och på söndag ska jag ändå slaska turneringar så det hade egentligen passat bäst. I veckan ska jag tentaplugga men det borde gå bra måndag-onsdag i alla fall. Jo precis man rebuyar utan limit. Jag röstar för 3st bord NL200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Jo precis man rebuyar utan limit. Jag röstar för 3st bord NL200. Vad hände med slasknivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts