Gå till innehåll

Pokerstars fisk tar livet av sig? 5,5k turbo HU


HouseLover

Recommended Posts

Ok, jag hittar en jättefisk på 5500$ HU matcherna och han gnäller hela tiden först när jag vunnit 4-5 matcher, så börjar han att gnälla hur mkt som helst om att detta är hans live och att han måste vinna

 

manchik34: congradulations you jusst made a 19 year old kill himself

manchik34: im BEGGING YOU!!

manchik34: ill send you5500back

manchik34: dude you're killing me u

manchik34: i must pay for my family

manchik34: im praying to god

manchik34: that you'll be nice

 

osv osv,

 

vad hade ni gjort fortsätt rensa tills han drar eller slutat spela mot han.

 

Om inte jag tar hans pengar skulle någon annan göra det, men får faktiskt lite dåligt samvete?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att fortsätta spela mot han & plocka godis.

 

Han får skylla sig själv om han spelar på för hög nivå och torskar sina pengar.

 

Självmordshoten skulle jag inte ta (så/alls) allvarligt.

Var och en av oss får göra sina val i livet.

 

EDIT: Ett alternativ till är att be honom söka vård & fortsätta ta emot hans pengar så länge han donerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ni inte skäms!!

 

Att stjäla en stackars illegal mexikansk invandrares hårt förvärvade drogpengar och sedan skratta åt honom. Han har säkert slitit hund med att få sålt nog crack att få in de slantarna. Och vet ni hur svårt det är för en il. invandrare att sedan skaffa ett visa kort så han kan sätta in pengarna på en pokersite!! Och vadå ge tillbaka pengarna...som om man har nått val! Poker på nätet spelas ju uteslutandes med "fejk" pengar. Det är ju bara en massa siffror och "data" kort som blinkar, tutar och åker fram och tillbaka!!! Det var en av de första grejerna jag lärde mig av en mycket hygglig man (Ken lebard eller nått sånt) Han sa "grattis nu vann du, nu låter du mig vinna tillbaka allt så vi kan spela igen"!! Han sa att det var så nätpoker fungerade och att min vinst innebar en sponsorkeps och en gratis räkmacka på shell (kan inte gälla alla stationer, för där jag frågade så tittade de konstigt på mig, tillkallade vakten och numera pryder mitt ansikte deras ena fönster). Och någon måste ha uppfattat min adress fel också för det enda jag fått är räkningar och ett julkort från han där Ken stämplat i Rio??

 

Nej sluta stjäl andras pengar och om ni skulle vinna en större summa så se till att den går tillbaka till han som faktiskt hade den först :evil:

 

Mustaschen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag hittar en jättefisk på 5500$ HU matcherna och han gnäller hela tiden först när jag vunnit 4-5 matcher, så börjar han att gnälla hur mkt som helst om att detta är hans live och att han måste vinna

 

manchik34: congradulations you jusst made a 19 year old kill himself

manchik34: im BEGGING YOU!!

manchik34: ill send you5500back

manchik34: dude you're killing me u

manchik34: i must pay for my family

manchik34: im praying to god

manchik34: that you'll be nice

 

osv osv,

 

vad hade ni gjort fortsätt rensa tills han drar eller slutat spela mot han.

 

Om inte jag tar hans pengar skulle någon annan göra det, men får faktiskt lite dåligt samvete?

 

 

Hahaha jag skulle forsätta sno han cash, han får ju skylla sig själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...

 

En massa, massa text som är skriven på ett sånt sätt att ingen normal människa orkar läsa det.

 

Bara för att jag gillar din skarpa profilbild så skall jag sammanfatta inlägget:

 

1. Det är styggt att stjäla

2. Ge tillbaka pengarna till den som hade de först

3. Poker är alltid på skoj och kan framkalla anfall pga sitt blinkande och tutande

4. Mr. Kens sponsoravtal med Shell gäller inte på alla stationer

 

Ett litet tips är att klicka på länken (om du klarar texten då)

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...

 

En massa, massa text som är skriven på ett sånt sätt att ingen normal människa orkar läsa det.

 

Bara för att jag gillar din skarpa profilbild så skall jag sammanfatta inlägget:

 

1. Det är styggt att stjäla

2. Ge tillbaka pengarna till den som hade de först

3. Poker är alltid på skoj och kan framkalla anfall pga sitt blinkande och tutande

4. Mr. Kens sponsoravtal med Shell gäller inte på alla stationer

 

Ett litet tips är att klicka på länken (om du klarar texten då)

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

 

Ironi säger skenbart en sak, men menar egentligen motsatsen.

 

Så det är inte styggt att spela, man ska inte ge tillbaka pengarna, Pokter är aldrig på skoj och Kens sponsoravtal med Shell gäller på alla Stationer?

 

Var väl inget kul med det ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha läst 30 av dina sista inlägg så ger jag helt enkelt upp. Du har nog inte än utvecklat den genen som kallas humor. Och bara för att du skall förstå så var det första inlägget menat som ironi. Det andra postades bara för att du verkar trög.

 

Jodå, det har jag. Men det där var/är inte humor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha läst 30 av dina sista inlägg så ger jag helt enkelt upp. Du har nog inte än utvecklat den genen som kallas humor. Och bara för att du skall förstå så var det första inlägget menat som ironi. Det andra postades bara för att du verkar trög.

 

Jodå, det har jag. Men det där var/är inte humor.

 

 

Aha! då fattar jag... en moderators uppgift är att berätta för folk vad som är roligt och såklart vad som inte är. Ska tänka mig för nästa gång jag funderar på att skriva lol till ett inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha läst 30 av dina sista inlägg så ger jag helt enkelt upp. Du har nog inte än utvecklat den genen som kallas humor. Och bara för att du skall förstå så var det första inlägget menat som ironi. Det andra postades bara för att du verkar trög.

 

Jodå, det har jag. Men det där var/är inte humor.

 

 

Aha! då fattar jag... en moderators uppgift är att berätta för folk vad som är roligt och såklart vad som inte är. Ska tänka mig för nästa gång jag funderar på att skriva lol till ett inlägg.

 

Tolka det hur du vill. Har du inte förmågan att fatta egna åsikter om saker och ting så kan du gärna få lyssna på vad jag säger.

 

Håll er OnTopic nu. Ni som vill framföra era åsikter alt. fråga vilka åsikter ni ska ha, vilket skämt som är roliga eller ej, så kan ni ta det via PM.

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha läst 30 av dina sista inlägg så ger jag helt enkelt upp. Du har nog inte än utvecklat den genen som kallas humor. Och bara för att du skall förstå så var det första inlägget menat som ironi. Det andra postades bara för att du verkar trög.

 

Jodå, det har jag. Men det där var/är inte humor.

 

 

Aha! då fattar jag... en moderators uppgift är att berätta för folk vad som är roligt och såklart vad som inte är. Ska tänka mig för nästa gång jag funderar på att skriva lol till ett inlägg.

 

Tolka det hur du vill. Har du inte förmågan att fatta egna åsikter om saker och ting så kan du gärna få lyssna på vad jag säger.

 

Håll er OnTopic nu. Ni som vill framföra era åsikter alt. fråga vilka åsikter ni ska ha, vilket skämt som är roliga eller ej, så kan ni ta det via PM.

 

Mvh, KF!

 

Oh den humorn den humorn...den kommer skicka PF i fördärvet....kanske man borde dela in PF i två avd:

 

1. den seriösa

2. den seriösa med glimten i ögat

 

För att göra vår käre ultrahumorist till moderator glad så skriver jag också ett inlägg OT:

 

Fortsätt spela mot göken som loosar allt han har. Tar han tyvärr, mot all förmodan sitt eget liv så kommer du aldrig att få reda på det...och framför allt låg/ligger nog hans problem på en annan nivå än bortspelade slantar. Tänk om man kunde möta en sådan en gång i månaden och på så sätt bygga upp sin rulle lite sött :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...