Gå till innehåll

Visar sharkscope helt rätt?


joch

Recommended Posts

Tjena!

Jag har lirat omkring 180 turneringar (av någon anledning på eurobet) och har varit noga med att antecka var min bankrulle började och var den står nu. Enligt mina anteckningar har jag vunnit lite mer än vad sharkscope visar. För övrigt vann jag mina två första sng:s och kom tvåa i den tredje. Sharkscope visar däremot en förlust på de första turrarna i sitt diagram...

Visar Sharkscope helt rätt verkligen? Tror inte jag gjort fel i mina anteckningar nämligen...

 

För övrigt spelade jag mina två första turneringar under en dag, efter det gick det ett dygn innan jag spelade nästa vilket innebär att sharkscope borde hunnit uppdatera sin statistik och därmed inte "blandat ihop" tiden och resultatet för mina olika turneringar.

 

Har ni av någon anledning lust att kolla så nickar jag för övrigt mag880 på eurobet...

 

Tack på förhud eller vad det heter... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Någon som kan svara på vad som strular med Sharkscope - Partypoker. Enligt SS skall dom täcka PP men senaste veckan har jag spelat över 100 s&g på Party, enligt SS har jag spelat 3.

 

I förrgår hade jag enligt SS spelat 1 på PP. Sedan dess har jag spelat cirka 45 stycken och nu står det att jag spelat 3...

 

Någon som känner igen problemet? Ganska värdelöst när täckningen är på den nivån.

 

Kan också tillägga att jag har bekanta som kör frekvent på Stars och där verkar uppdateringen fungera utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan svara på vad som strular med Sharkscope - Partypoker. Enligt SS skall dom täcka PP men senaste veckan har jag spelat över 100 s&g på Party, enligt SS har jag spelat 3.

 

I förrgår hade jag enligt SS spelat 1 på PP. Sedan dess har jag spelat cirka 45 stycken och nu står det att jag spelat 3...

 

Någon som känner igen problemet? Ganska värdelöst när täckningen är på den nivån.

 

Kan också tillägga att jag har bekanta som kör frekvent på Stars och där verkar uppdateringen fungera utmärkt.

 

Stod det inte i nån annan tråd att SS bara reggar partys MTTs? :roll: Inte säker dock...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...