Gå till innehåll

Paradise / Sportingbet


gdaily

Recommended Posts

Jag laddade ner sportingbet i går, men fick då ner Paradiseklienten (vis svenska sidan).

Tidigare har jag kunnat ladda ner Bossklienten.

 

Jag är förvirrad. Upplys mig, snälla.

 

Jag bekräftar vad Nicropoker skrivit och meddelar samtidigt att vi kommer att köra Boss samt Paradise parallellt tillsvidare.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade ner sportingbet i går, men fick då ner Paradiseklienten (vis svenska sidan).

Tidigare har jag kunnat ladda ner Bossklienten.

 

Jag är förvirrad. Upplys mig, snälla.

 

Jag bekräftar vad Nicropoker skrivit och meddelar samtidigt att vi kommer att köra Boss samt Paradise parallellt tillsvidare.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

Men ni har planer på att sluta med boss?

 

Vore mycket tråkigt isf, tror många andra tycker det också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Men alltså den här $200+kortlek bonusen kan man cleara på paradise också antar jag? eftersom det var ju dit man kom om man följde instruktionerna till punkt och pricka. Skulle vart ovärt om ja grindat dom här timmarna på tiltframkallande paradise i onödan :/

 

Jag signade paradise via forumet, var $100 + T-shirt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men alltså den här $200+kortlek bonusen kan man cleara på paradise också antar jag? eftersom det var ju dit man kom om man följde instruktionerna till punkt och pricka. Skulle vart ovärt om ja grindat dom här timmarna på tiltframkallande paradise i onödan :/

 

$200 bonusen för Sportingbet clearas på Sportingbets Poker. Paradisebonusen clearas på Paradise Poker.

 

När du kommer till Sportingbet kan du välja att spela på Paradise eller Sportingbet, men det erbjudandet står för Sportingbet här på forumet gäller enbart spel på Sportingbet. Paradise har en egen banner och sida här på forumet.

 

På Sportingetbets svenska hemsida - klicka på Poker - sedan i menyn till vänster - "Sportingbet Poker" för att hitta rätt.

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Otroligt rörigt! Får bara upp Paradise Poker var jag än klickar på Sportingbet.com..

 

När du har har tryckt på fliken poker. Så ser du längst ner på vänstra spalten "gamla pokern?". Tryck på länken under den sedan på "download now" som finns i stora bannern.

 

Har nyligen ominstallerat min dator så jag har också letat runt.

 

Om du inte pallar leta så hittar du den stora bannern här mitt på sidan.

http://se.sportingbet.com/content/poker/index.asp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du har har tryckt på fliken poker. Så ser du längst ner på vänstra spalten "gamla pokern?". Tryck på länken under den sedan på "download now" som finns i stora bannern.

 

Har nyligen ominstallerat min dator så jag har också letat runt.

 

Om du inte pallar leta så hittar du den stora bannern här mitt på sidan.

http://se.sportingbet.com/content/poker/index.asp

 

Jaa nu hittade jag .. tack =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...