Linus_SWE Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 * Ätit kebab! * Redbull och Cola finns i kylen! * Godis, socker är bra ibland . * Extra uppkoppling, grannen bjuder, snällt . * Lite fin musik i bakgrunden! Lycka till! Citera
OrkarInte Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 ätit precis innan Pasta med Bacon druckit en öl och har jul musik i sterion så man kommer i en lugn harmonisk stämmning Citera
maltis2 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Laddar upp gör man med Apotekarens Julmust på halvliters glasflaska. Under turneringens gång dricker man Delamain Reserve de la Famille. Funkar för mig i alla fall är ju kvar ännu..... Citera
The Grand Bark Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Och hur många i den här tråden hamnade i pengarna? Citera
crazybutcool Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Drack sanslöst mycket alkohol på en strippklubb inatt. Följden blev att jag är grymt bakis och troligen halvdöda pengar. Ska bli mycket roligt i alla fall. Har asdåligt internet i den här lägenheten (snyltar på någons trådlösa, och det är minst sagt opålitligt) så jag måste sätta mig på ett av Buenos Aires sketna (men vrålbilliga) internetcafén och köra. GL till mig. Hahaha. Letar febrilt efter dig på nordicbet nu. Kommer satsa en del på att du tar hem det. Själv kommer jag ladda med vin blandat med julmust. Konsten är ett hela tiden hålla ett lagom alkohol och sockerrus. vin blir man ju dåsig av. Citera
Recommended Posts