Gå till innehåll

Jheiden sidoinkomst från poker NL100/NL200


Jheiden

Recommended Posts

Tjena!

 

Tänkte börja skriva dagbok här för att utveckla mitt spel och samtidigt kunna hålla koll på mina vinster/förluster.

 

Jag har spelat poker i cirka 2 år på nätet, i 2 perioder , första gången lyckades jag skaffa mig en rulle på cirka 600 dollar som jag förlorade i en hand när ja körde en bluff hit and run på InterPoker, sen sluta jag spela.

 

Fick för cirka 4 månader sen 50 gratis dollar på party som jag lyckats bygga en rulle på har idag cirka 3500 USD att spela med.

 

Har under perioder tagit ut en del cash från rullen bland annat när jag vann Pokerstars 10k guaranteed för 1.5 mån sen för att ha lite pengar att supa för.

 

Spelar idag cirka 1-3 timmar/dag och tror att denna dagboken kan få mig att spela mer disciplinerat.

 

Är idag aktiv på Partypoker , Full tilt och Pokerstars.

 

Nicks:

 

Party: Bigdineros

Resten: Jheiden

 

Jag vill helst inte att Kenan83 gör några inlägg i min dagbok då jag försöker hålla den fiskfri. Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SKa följas :D GL! :)

 

Måste du spamma hela tiden?

 

 

:heart::club::diamond::spade:

 

GL! (Av rubriken trodde jag du spelar NL med blinds på 100/200. Till mitt stora förtret verkar inte fallet så vara, men du får ändå en lyckoönskning :P )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite igår , blev alldeles för bäng för att kolla resultatet osv, men vet att jag hitta ett litet + på 100USD+ efter 3 timmars slöspel på FullTIlt nl100

 

återkommer ikväll med lite mer detaljerad HH:s och resultatinfo , skall även räkna ut exakt hur mkt stålar ja har på nätet så ja kan skriva BR efter dagens slut i varje post.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...