jaroiten Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 65k stack nu under break 3. nu ska det joppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Någon som vet vad Ken Leenard har för nick??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag har 103k och en 10:e plats nu i denna paus. Det är ju dessutom "bara" 1200 spelare kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 49K Jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ute ! Var lite i tightaste laget så jag blev uppäten av mörkarna till slut trist , korttorka allan men thats poker! Grymt bra och rolig struktur! Hoppas det kommer mer såna här turneringar i fortsättningen! Gl the rest of u!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 uppe i 85 k nu! fortfarand sjukt nervös! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 uppe i 85 k nu! fortfarand sjukt nervös! Autofolda så slipper du vara nervös Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ligger på 43k och kämpar. Har dock inte varit all-in en ändå gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Är det inga som skriver utav spelarna vid borden lr ser inte vi som iten lirar när dom skriver ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Vet någon vad Ken Leenard nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Vet någon vad Ken Leenard nickar? Tyvärr inte vill gärna veta ska specca han i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 wiie uppe på listan nu ligger 7a.. ImbaUntitled nickar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Bara jag som tycker det e sjukt dålig standard på spelarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrNiap Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 wiie uppe på listan nu ligger 7a.. ImbaUntitled nickar jag Aha det är du. Satt på samma bord som du. Förlorade med AA mot 53 (eller vad fan det var) som fick triss på river. Dom pengarna fick du sen hann jag se innan jag blev flyttad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Bara jag som tycker det e sjukt dålig standard på spelarna? nej... men vad ska man förvänta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 wiie uppe på listan nu ligger 7a.. ImbaUntitled nickar jag Aha det är du. Satt på samma bord som du. Förlorade med AA mot 53 (eller vad fan det var) som fick triss på river. Dom pengarna fick du sen hann jag sen innnan jag blev flyttad. Ahh.. såg det, jävligt otur när han rivra 3an.. plocka han med AA mot JJ sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 skönt. under 1000 kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Synanon, vem är det? Den rackaren har snott min förstaplats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Så äckeltight bord, får ingen action överhuvudtaget utan ligger kvar konstant på 70k hela tiden. Är det någon annan än jag som börjar känna av laggningstendenser i klienten föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 när är dag 1 slut? tid eller spelar kvar?? har inte riktigt koll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 dsljgaslkögjalgkjgöalskjgölsgjk torskar AA mot TT. 80k pott. Därefter all in med sista 15k, Ak mot AQ. q på turn. saaaaaaaaaaaaaaaatan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 dsljgaslkögjalgkjgöalskjgölsgjk torskar AA mot TT. 80k pott. Därefter all in med sista 15k, Ak mot AQ. q på turn. saaaaaaaaaaaaaaaatan Lider med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forb Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 när är dag 1 slut? tid eller spelar kvar?? har inte riktigt koll tror när det är 30 kvar dom bryter å spelar imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Har aldrig fattat vad TT betyder är det 10 10 lr vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 skönt. under 1000 kvar nuSatsar mina sista slantar på att du vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts