shombol Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Jag är rätt nöjd. Skulle väl bara synat ned istället men om jag förlorade handen skulle han ändå ha ett massivt överläge efteråt. 1.2 miljoner Har du redan fått pengarna på kontot? vilken nivå brukar du spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Jag är rätt nöjd. Skulle väl bara synat ned istället men om jag förlorade handen skulle han ändå ha ett massivt överläge efteråt. 1.2 miljoner Har du redan fått pengarna på kontot? vilken nivå brukar du spela på? De betalar ut pengarna manuellt till vinnaren. Stog i nån information nånstans. EDIT: Just det ja, vinnaren, tänkte fel.. Då antar jag att mickol själv får svara. STORT GRATTIS, m! Wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 med 100k hade du väll kunnat dragit utomlands före SM? Jo, men man ville ju följa det och kanske slänga in nåt lir, vilket visa sig var en bra affär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Jag är rätt nöjd. Skulle väl bara synat ned istället men om jag förlorade handen skulle han ändå ha ett massivt överläge efteråt. 1.2 miljoner Har du redan fått pengarna på kontot? vilken nivå brukar du spela på? Han hängde väl rätt mycket på b2b:s NL 5/10 Euro för ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icahero Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 med 100k hade du väll kunnat dragit utomlands före SM? Jo, men man ville ju följa det och kanske slänga in nåt lir, vilket visa sig var en bra affär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Jag är rätt nöjd. Skulle väl bara synat ned istället men om jag förlorade handen skulle han ändå ha ett massivt överläge efteråt. 1.2 miljoner Har du redan fått pengarna på kontot? vilken nivå brukar du spela på? Jepp, är pokerpensionär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Men vem är Bites_Fish? Han hänger på ett annat forum som en viss Geiert äger, heter PartyHenka eller nåt sånt där. Denne snubbe? http://www.prosharks.com/member/partyhenke/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilwin Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Men vem är Bites_Fish? Han hänger på ett annat forum som en viss Geiert äger, heter PartyHenka eller nåt sånt där. Denne snubbe? http://www.prosharks.com/member/partyhenke/ Det sägs vara han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Ser att Mickol nyss skrev i hans Gästbok på Prosharks. Blev det kanske en deal innan slutet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Men vem är Bites_Fish? Han hänger på ett annat forum som en viss Geiert äger, heter PartyHenka eller nåt sånt där. Ingen kändis med riktigt namn, då? "riktiga namn" på de 3 första blir offentliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doggybag Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 nej, jag är inte bättre mickol nej, jag spelade inte turneringen själv nej, jag hade inte kunnat göra något bättre själv men, hade inte syn vart nog på river? grattis mickol. edit. 2late. Du kanske borde ha ställt upp trots allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Någon vänlig själ som kan posta resultatlistan (1-29)? Grattis till alla PF:are som lyckades bra ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Ingen deal, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Om både Mickol och Bites_fish var medlemmar på ProSharks är väl chansen stor att de kunde gjort nån deal. Det som talar emot det är väl kanske det snabba händelseförloppet? *Edit* Titta uppåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Ingen deal, tyvärr. Jäkla skum prispott. Låt oss höra, hur firar du ikväll då? Finskjortan och ut på dyraste krogen och beställer allt på menyn eller blir det en kall pilsner hemma och bara chilla. Kan tänka mig att du är rätt så slutkörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Äh vaddå han ska väl lira nl-20000 hela natten eller stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 För första gången på två år har jag inte spelat en endaste pokerhand på fem dygn nu, känns helt otroligt skönt. Kan knappast säga att jag är spelberoende, däremot girig som fan. Är inte mångmiljonär men har spelat ihop nog med pengar för att leva ett bra liv. Har betalat av alla studielån, kan köpa mig ett hus och bil eller bara ta ut några tusen extra varje månad på en vanlig lön i 15-20 år. Är det dags att sluta nu? Spelarna blir allt bättre och fiskarna färre. Och ärligt talat tror jag situationen i USA kommer få förödande konsekvenser för hela marknaden i det långa loppet. "Boomen" kan få svårt att överleva utan Amerika som förgrundsfigurer och då blir det bara hardcorespelarna kvar, inte mycket EV+ alltså. Vad är det för liv egentligen att vara professionell pokerspelare? Man sitter ensam hemma framför datorn hela dagen och bara grindar. Man utvecklas inte ett dugg som person, snarare tvärtom. Blir osocial och apatisk. Pokern var den absolut största faktorn som havererade mitt sista förhållande som varade 2½ år. Helt ärligt talat har jag inte ens velat ha ett nytt förhållande sen dess för att jag vet att det skulle påverka min poker. Vad är det för sjuk tanke egentligen? Vill stiga upp 7 (ok, 9 då) varje morgon och gå till jobbet, vill omge mig med riktiga arbetskamrater och inte alias runt ett pokerbord. Vill kunna gå ut och göra vad jag vill när jag vill med vem jag vill utan att behöva tänka på att hinna hem innan kvällsturnerningarna börjar. Vill slippa nattgrinden. Vill ha ett förhållande igen, och framför allt jag vill leva igen. Poker suger, finns det ärligt talat någon storgrinder kvar som tycker det är kul att spela poker? Nej det här blir min avskedsansökan till grinderlivet. Kommer fortfarande spela de stora liveturnerningarna, och nån gång kanske jag sätter mig vid ett nätbord igen för förströelse, men aldrig för min huvudsakliga inkomst igen. Och ett litet erkännande, hela den där supertighta imagen jag ville framställa var bara en bluff för min tableimage. Spelade oftast sjukt lös men ingen vågade sig på en showdown mot mig eftersom alla visste att jag bara spelade nötterna Lycka till alla pokerproffs som fortsätter grinden! Men kan verkligen inte rekommendera det här livet för alla er microlimitspelare som drömmer om en pokerkarriär, pengar är faktiskt inte allt i livet. Grattis till en fin peng. Hittade ett gammalt inlägg. Kommer du att lira mer nu, eller gäller distansen till poker fortfarande?? Hat så kul med firandet, skulle kunna tro att du bara går runt och ylar, både av lycka och frustration. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Jag är rätt nöjd. Skulle väl bara synat ned istället men om jag förlorade handen skulle han ändå ha ett massivt överläge efteråt. 1.2 miljoner Har du redan fått pengarna på kontot? vilken nivå brukar du spela på? Jepp, är pokerpensionär Synd att du inte vann, för 5 mille hade vi fått en riktigt bra vänsterback inför Champions League Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Kan man se om finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4waysOf Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Någon vänlig själ som kan posta resultatlistan (1-29)? Grattis till alla PF:are som lyckades bra ikväll 1.Bites_Fish 2.micko 3.Maltis 4.Dalla_84 5.VAFANTRORU 6.hssson 7.ZiPdAHoE 8.kaklukski 9.PL4T 10.SteweMcJay 11.-Angel- 12.westfelt 13.wildcard10 14.MartinP 15.Tridynamo 16.jonasn 17.ving01 18.Eysenck 19.jespercity20 20.Astricus 21.Struts 22.Tjuge 23.DaJunior 24.fr79 25.elqkinjo 26.UCanAMD 27.hasseman10 28.M1978 29.Succesful Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Kan man se om finalen? det pratades om att dom skulle visa finalen med hålkorten uppe på måndag tror jag, är inte helt säker dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Vart skulle dom visa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Vart skulle dom visa den? Pokernight live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Grattis hoppas du gör något riktigt roligt för pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avund Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,955928,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts