Gå till innehåll

MTT - 99, BB betar in i mig på floppen


Myssion

Recommended Posts

Full Tilt Poker Game #1387609820: $350,000 Guarantee (8955258), Table 49 - 50/100 - No Limit Holdem - 19:18:30 ET - 2006/12/10

Seat 1: durrtyD (2,630)

Seat 2: RocketPairs (8,660)

Seat 3: xtc4 (9,840)

Seat 4: TheRealCrew (3,490)

Seat 5: Shauni (4,300)

Seat 6: julie17 (4,830)

Seat 7: zekagrinder (7,575)

Seat 8: prodoze (6,095)

Seat 9: gtracing33 (1,730)

RocketPairs posts the small blind of 50

xtc4 posts the big blind of 100

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Shauni :9c::9h:

TheRealCrew folds

Shauni raises to 325

julie17 folds

zekagrinder folds

prodoze folds

gtracing33 folds

durrtyD folds

RocketPairs folds

xtc4 calls 225

*** FLOP *** :5c::Jh::Tc:

xtc4 bets 700

Shauni ?

 

Får syn av BB som sedan betar in i mig på floppen efter att ha funderat ett par sekunder. Detta är första handen jag spelar efter att ha blivit flyttad till nytt bord, så noll read på fi. Vad gör du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle lagt den, men så är jag vektajt. Men jag ser inte hur vi ska kunna gå vidare profitabelt med det där stora potbetet.

Vi har investerat 325 han har investerat 925, han får gärna göra om det där nästa gång när vi har en hand vi kan spela om resten av vår stack med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm..

Givetvis en lätt fold, men jag gillar att krångla och förstår hur du kanske tänker myssion..

Jag har svårt att se chipleadern betta rakt in i dig med tex JK eller Q :club: K :club:,

 

Jag får känslan av att han har A10 som bäst och försöker ta hem potten på flopp.. enda kruxet är ju din stackstorlek vilket gör folden lätt.. vid större stackar hade jag tryckt till en aning..

 

vad ska han ha lixom??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm..

Givetvis en lätt fold, men jag gillar att krångla och förstår hur du kanske tänker myssion..

Jag har svårt att se chipleadern betta rakt in i dig med tex JK eller Q :club: K :club:,

 

Jag får känslan av att han har A10 som bäst och försöker ta hem potten på flopp.. enda kruxet är ju din stackstorlek vilket gör folden lätt.. vid större stackar hade jag tryckt till en aning..

 

vad ska han ha lixom??

 

Varför skulle han inte betta med KQ klöver?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm..

Givetvis en lätt fold, men jag gillar att krångla och förstår hur du kanske tänker myssion..

Jag har svårt att se chipleadern betta rakt in i dig med tex JK eller Q :club: K :club:,

 

Jag får känslan av att han har A10 som bäst och försöker ta hem potten på flopp.. enda kruxet är ju din stackstorlek vilket gör folden lätt.. vid större stackar hade jag tryckt till en aning..

 

vad ska han ha lixom??

 

Varför skulle han inte betta med KQ klöver?

 

Klart att han kan, jag får bara känslan av att han inte är stark.. Men jag hade inte bettat ut 700 med samma hand. Jag hade cr kraftigt istället.. Jobbigt ifall man får kallsyn och turn är blank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...